logo.gamebato
در شب برگزاری جشنواره ماهانا در روستای مرکزی جزیره هالوکو، متوجه ناپدید شدن راتالوس ها می شوید. به دنبال جواب بگردید و با آنا دختری
امتیاز:
3.9/5
در شب برگزاری جشنواره ماهانا در روستای مرکزی جزیره هالوکو، متوجه ناپدید شدن راتالوس ها می شوید. به دنبال جواب بگردید و با آنا دختری که از پدربزرگتان یک تخم

دانلود بازی Monster Hunter Stories 2 برای PC | گیمباتو

در بازی Monster Hunter Stories 2 Wings of Ruin شما نقش پسر بچه ای شیطون و بازیگوش را دارید. در شبی باشکوه، زمان برگزاری جشنواره ماهانا در روستای مرکزی جزیره هالوکو خبر دار می شوید که راتالوس ها در سراسر دنیا در حال ناپدید شدن هستند. شما نوه رد هستید، کسی که قبلا محافظ و نگهبان جزیره هاکولو بوده است. وقت این است که دیگر خودتان یک رایدر حرفه ای شوید و تجربه لازم را کسب کنید.

دانلود بازی Monster Hunter Stories 2 برای PC | گیمباتو

بازی استراتژیک کامپیوتری Monster Hunter Stories 2 Wings of Ruin در مورد موجودات افسانه ای و قدرت های مختلف آنها است. شما در حالی که میخواهید تجربه کسب کنید و خود یک رایدر حرفه ای شوید با شخصی به اسم آنا که وایوریانی قدرتمند است آشنا می شوید. پس از هم صحبت شدن با آنا متوجه این می شوید که او قبلا با پدربزرگتان گفتوگو داشته است. پدربزرگتان به او یک تخم اژدها داده است تا آنا از آن محافظت کند. پس از صحبت با آنا تصمیم می گیرید که جزیره را ترک کنید و با او هم مسیر شوید. باهم بدنبال جواب سوالتان میروید که در این حین تخم باز می شود و یک راتالوس با بال های کوچک از آن بیرون می آید.

دانلود بازی Monster Hunter Stories 2 برای PC | گیمباتو

بازی Monster Hunter Stories 2 Wings of Ruin یک بازی اکشن کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی CAPCOM Co. Ltd ساخته و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید به آنا در پیدا کردن جواب کمک کنید و با همراه شوید تا خودتان هم تجربه کافی را بدست آورید همین حالا میتوانید این بازی را از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی