logo.gamebato
شما به عنوان موجودی جادویی و غیر طبیعی ولی در عین حال باهوش به اسم لاین بازی خواهید کرد که از تکه های بریده شده
امتیاز:
3.9/5
شما به عنوان موجودی جادویی و غیر طبیعی ولی در عین حال باهوش به اسم لاین بازی خواهید کرد که از تکه های بریده شده کاغذ درست شده است و

دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC | گیمباتو

در بازی A Tale of Paper Refolded خط داستانی فوق العاده و احساسی را دنبال خواهید کرد. شما نقش یک موجود جادویی و غیر طبیعی به نام لاین که از تکه های کاغذ درست شده است را بازی خواهید کرد. شما قابلیت تغییر شکل به اوریگامی های مختلف مانند موشک، قورباغه و … را برای جلو بردن خط داستانی بازی دارید. در این بازی پازل هایی بزرگ و کوچکی طراحی شده است که فکر شما را درگیر خواهد کرد و برای عبور از این مراحل فکری و منحصر به فرد میتوانید از قابلیت تغییر شکل به موجودات و یا اشیاء گوناگون استفاده کنید. 

دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC | گیمباتو

بازی ماجراجویی کامپیوتری A Tale of Paper Refolded پازل های سرگرم کننده بسیاری دارد که حل آنها کار سختی نیست. در نظر داشته باشید که هیچ آموزشی از قبل به شما داده نمیشود و تمام کار هایی که باید برای حل مسئله انجام دهید در برگه دفتری به نمایش گذاشته شده است. مثلا برای تغییر به شکل موشک و پرواز باید کلید خاصی را فشار دهید که در دفتر نوشته شده است. در میان راه با دشمنانی ترسناک هم مواجه خواهید شد که باید شکستشان دهید.

دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC | گیمباتو

خط داستانی بازی کاملا جدید است ولی از نظر محیطی بازی شبیه به Limbo و Little Nightmares ساخته شده است. این بازی پلتفرمری کامپیوتری توسط تیم بازی سازی Open House Games ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت Digerati توسعه و عرضه شده. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و از بازی لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی