logo.gamebato
شما به عنوان موجودی جادویی و غیر طبیعی ولی در عین حال باهوش به اسم لاین بازی خواهید کرد که از تکه های بریده شده
امتیاز:
3.9/5
شما به عنوان موجودی جادویی و غیر طبیعی ولی در عین حال باهوش به اسم لاین بازی خواهید کرد که از تکه های بریده شده کاغذ درست شده است و

دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC | گیمباتو

در بازی A Tale of Paper Refolded خط داستانی فوق العاده و احساسی را دنبال خواهید کرد. شما نقش یک موجود جادویی و غیر طبیعی به نام لاین که از تکه های کاغذ درست شده است را بازی خواهید کرد. شما قابلیت تغییر شکل به اوریگامی های مختلف مانند موشک، قورباغه و … را برای جلو بردن خط داستانی بازی دارید. در این بازی پازل هایی بزرگ و کوچکی طراحی شده است که فکر شما را درگیر خواهد کرد و برای عبور از این مراحل فکری و منحصر به فرد میتوانید از قابلیت تغییر شکل به موجودات و یا اشیاء گوناگون استفاده کنید. 

دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC | گیمباتو

بازی ماجراجویی کامپیوتری A Tale of Paper Refolded پازل های سرگرم کننده بسیاری دارد که حل آنها کار سختی نیست. در نظر داشته باشید که هیچ آموزشی از قبل به شما داده نمیشود و تمام کار هایی که باید برای حل مسئله انجام دهید در برگه دفتری به نمایش گذاشته شده است. مثلا برای تغییر به شکل موشک و پرواز باید کلید خاصی را فشار دهید که در دفتر نوشته شده است. در میان راه با دشمنانی ترسناک هم مواجه خواهید شد که باید شکستشان دهید.

دانلود بازی A Tale of Paper Refolded برای PC | گیمباتو

خط داستانی بازی کاملا جدید است ولی از نظر محیطی بازی شبیه به Limbo و Little Nightmares ساخته شده است. این بازی پلتفرمری کامپیوتری توسط تیم بازی سازی Open House Games ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت Digerati توسعه و عرضه شده. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و از بازی لذت ببرید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی