logo.gamebato
دانلود بازی Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر – یک بازی ویدئویی از منظر سوم شخص که بازیکن در نقش بتمن باید با جوکر و افراد آن مبارزه کند. این یک بازی جهان باز است که شما می توانید به صورت آزادانه در آن کاوش کنید و با شخصیت های اصلی داستان تعامل کنید.
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر – یک بازی ویدئویی از منظر سوم شخص که بازیکن در نقش بتمن باید با جوکر و افراد آن مبارزه کند. این یک بازی جهان باز است که شما می توانید به صورت آزادانه در آن کاوش کنید و با شخصیت های اصلی داستان تعامل کنید.

دانلود بازی Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر

بازی Batman: Arkham Asylum اولین نسخه از مجموعه بازی های بتمن است که در تاریخ 2009 توسط استودیو RockSteady توسعه یافته و توسط Eidos Interactive به همکاری برادران وارنر منتشر شده است. یک بازی ویدئویی با سبک اکشن و ماجراجویی که شما قرار است در نقش بتمن بازی کنید. بتمن بر اساس بتمن ابر قهرمان مجموعه کامیکس دی سی ساخته شده است. راک استدی توسعه این بازی را در می 2007 با 40 نفر آغاز کرد و پس از 21 ماه با 60 نفر آن را به پایان رساند. در واقع تمام بازی های بتمن بر اساس فیلم های بتمن ساخته شده اند، به جز Asylum که از فیلم های بتمن تقلید نمی کند و متفاوت ساخته شده است. ما پیش تر بازی Batman: Arkham Origin را از گیمباتو برای شما معرفی کرده ایم که می توانید این بازی را هم به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر

در خط داستانی اصلی بازی، بتمن با دشمن اصلی خود، جوکر، مبارزه می‌کند که نقشه‌ای پیچیده را برای به دست گرفتن کنترل پناهگاه آرکام، به دام انداختن بتمن با بسیاری از دشمنان زندانی‌اش و تهدید شهر گاتهام با بمب‌های مخفی برمی‌انگیزد. در واقع این بازی درباره تیمارستان آرکام است که جوکر به همراه تمامی افراد درون تیمارستان از آنجا فرار می کنند و پس از زندانی کردن بتمن شهر گاتهام را تهدید به انفجار می کند. صداپیشگی بیشتر شخصیت های اصلی بازی توسط بازیگرانی انجام می شود که در رسانه های دیگر مبتنی بر دنیای انیمیشن DC ظاهر شده اند. کوین کانروی، مارک همیل و آرلین سورکین به ترتیب در نقش های بتمن، جوکر و دستیار او هارلی کوین بازی کردند.

این بازی اکشن کامپیوتر از دید سوم شخص با تمرکز بر توانایی های جنگی و مخفی کاری بتمن و مهارت هایی که در حین مبارزه و اکتشاف می تواند استفاده کند ساخته شده است. این یک بازی جهان باز است و شما می توانید به صورت آزادانه در دنیای آرکام حرکت کنید و با شخصیت ها تعامل داشته باشید، ماموریت های خود را به پایان برساند و با به دست آوردن تجهیزات جدید قفل مناطق جدید را باز کند. همچنین بازیکن می تواند ماموریت های جانبی را به دور از داستان اصلی انجام دهد تا قفل محتوای اضافی و آیتم های کلکسیونی را باز کند. ویژگی مخفی کاری بتمن به آن اجازه می دهد تا بی سر و صدا و در خفا دشمنان خود را شکست دهد.

دانلود بازی Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر

بازی از منظر سوم شخص اجرا می شود. یعنی شخصیت قابل بازی در صفحه قابل مشاهده است و دوربین به دور آن می چرخد. بتمن به چندین ابزار دسترسی دارد که می تواند از آنها برای کشف یا مبارزه استفاده کند. باترانگ یک سلاح پرتابی است که می تواند به طور موقت دشمنان را بیهوش کند یا دستگاه های راه دور را فعال کند. باترانگ صوتی می‌تواند برای جلب توجه دشمنان خاص که یقه‌های مانیتورینگ دارند، استفاده شود، یا منفجر شود تا دشمن نزدیک را بیهوش کند. برخی از مناطق غیرقابل دسترس هستند تا زمانی که بتمن ابزارهای لازم برای غلبه بر مانع را به دست آورد.

دانلود بازی Batman: Arkham Asylum برای کامپیوتر

برخی از دشمنان به اسلحه هایی مسلح هستند که به طور قابل توجهی به بتمن آسیب می رساند. دشمنان نسبت به حذف متحدانشان توسط بتمن واکنش نشان می دهند که سطح ترس آنها را افزایش می دهد و رفتار آنها را تغییر می دهد. در طول نبرد سلامت بتمن به طور قابل توجهی کاهش می یابد، اما در پایان نبرد به طور کامل بازیابی می شود.

بازی Batman: Arkham Asylum به عنوان اولین نسخه از بازی های بتمن آرکام به یک موفقیت تجاری برای RockSteady تبدیل شده و تا اکتبر 2011 بیش از 4.3 میلیون از این بازی در کل جهان به فروش رفته است. اگر شما هم از علاقمندان به بازی های بتمن هستید می توانید به صورت رایگان این بازی را از گیمباتو دریافت کنید.

دانلود بازی Batman Arkham Asylum GOTY v1.1 38915-GOG:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1.67GB Download
دانلود بازی Batman Arkham Asylum Game of the Year Edition-PROPHET :
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1GB Download

آموزش نصب نسخه PROPHET:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

————————————————————————————–

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 2 جایزه بفتا
18 برنده و 21 نامزدی در مجموع

رده سنی:T-13
برای افراد زیر 13سال شاید مناسب نباشد.

دارای میانگین نمرات 91 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
3Ghz Intel or AMD or any Dual Core 3Ghz Intel or AMD or any Dual Core CPU
PCI Express SM3 NVidia 6600/ ATI 1300 PCI Express SM3 NVidia 6600/ ATI 1300 VGA
1GB Ram(XP)/2GB Ram 1GB Ram(XP)/2GB Ram RAM
8GB 8GB HHD
Vista/XP Vista/XP OS
DirectX®: 9 DirectX®: 9 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی