logo.gamebato
بازی Left 4 Dead 2 چهار بازمانده در سبک شوتر اول شخص و اکشن ماجراجویی می باشد که داستان چهار کاراکتر اصلی بازی را روایت
امتیاز:
3.9/5
بازی Left 4 Dead 2 چهار بازمانده در سبک شوتر اول شخص و اکشن ماجراجویی می باشد که داستان چهار کاراکتر اصلی بازی را روایت می کند که در میان

دانلود بازی Left 4 Dead 2 برای کامپیوتر

Left 4 Dead 2 یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر از کمپانی Valve است که به 11 سالگی خود نزدیک می شود و به این بهانه آپدیتی عظیمی برای طرفداران این بازی جذاب منتشرکرده است که با توجه به گفته های Polygon برای اولین بار بعد از سال 2012 محتوا و ویژگی های جدیدی را شاهد هستیم . Left 4 Dead 2 The Last Stand این محتوا شامل سلاح هایی جدید و پیشرفته تر ، مکان ها و نقشه هایی جدید و آپدیت شده هستند .

Left 4 Dead 2 The Last Stand.banner1

اکنون دشمنان شما در بازی Left 4 Dead 2 The Last Stand ظاهر جدید تری به خود گرفته و قدرتمند تر شده اند و به دنبال آن نحوه مواجه شدن بازیکنان با آن ها را تغییر می دهد . همچنین وجود دیالوگ هایی تازه و دیده نشده تغییراتی را در روند داستانی بازی ایجاد کرده است.  داستان جدید بازی از جایی آغاز می شود که سال ها از موج اول ابتلا به بیماری همه گیرمی گذرد . رادیو ها و تلویزیون ها ساکت اند و نشانی از وجود زندگی دیده نمی شود و هیچ سازمانی توانایی کمک و نجات بازماندگان را ندارد اما هنوز امیدی وجود دارد … تعدادی از جنگنده های شجاع به مبارزه ادامه داده اند و به زودی همگی از شجاعت های آن ها بهره خواهند برد . روز موعود و زمان کشتن زامبی ها فرارسیده …

Left 4 Dead 2 The Last Stand.banner2

بازی Left 4 Dead 2 The Last Stand اینبار در جنوب آمریکا جریان دارد و از ساوانا جرجیا آغاز و تا نیواورلئان ادامه می‌یابد. 4 شخصیت جدید در شماره دوم معرفی خواهند شد که طبق بازی اصلی، سوابقشان با گفتگوهایشان در بازی مشخص می‌شود. Coach ،Rochelle ،Ellis و Nick نام شخصیت‌های جدید است. در همه نقشه‌ها قابلیت بازی مشارکتی وجود دارد. علاوه بر این یک حالت مسابقه‌ای تازه نیز طراحی شده است.

Left 4 Dead 2 The Last Stand یک بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد آور اکشن است که شما را در نبردی هولناک و سهمگین در برابر موجودات مخوف Zombie قرار می دهد و شما توانایی مبارزاتی خود را که تا به امروز به دست آورده اید را باید در این بازی اکشن اول شخص شلیک کننده مصرف کنید ! مبارزات سریع و بسیار پرهیجان که شما زمانی را برای از دست دادن ندارید !

Left 4 Dead 2 The Last Stand.banner3

رویارویی با در هر مرحله از ویژگی های دوست داشتنی است که در کمتر بازی کامپیوتری امروزی بدان توجه می شود و در Left 4 Dead کاملا بارز است .

قابلیت بازی Left 4 Dead 2 The Last Stand تا سقف هشت بازیکن، خشونت بسیار بالای بازی در کشتار، گرافیک بسیار عالی و خیره کننده و فیلم نامه و گیم پلی کاملا اعتیاد آور و بسیار سرگرم کننده همه و همه موجب شده اند تا Left 4 Dead 2 کمپانی بزرگ Valve بتواند به یکی از بهترین های 2009 در پایان این سال مبدل شود !
بازی زیبای Left 4 Dead توانست نمره فوق عالی منتقدان وبسایت مطرح نقد بازی دنیا،GameSpot، را از آن خود کند. اکنون اگر قصد دانلود بازی برای کامپیوتر را دارید با مراجعه به وب سایت گیمباتو می توانید بازی مورد علاقه خود را به صورت رایگان و بدون نیاز به فایل Patch و کرک دانلود کنید.

نسخه Windows
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 600MB Download

– توجه: این بازی فقط به صورت آنلاین اجرا می شود و در حال حاضر هم یک کرک ByPass جهت اجرای بازی به صورت آنلاین با لانچر رسمی STEAM منتشر شده. توجه داشته باشید که این کرک هر لحظه ممکن است توسط STEAM شناسایی و غیر فعال شود, هرچند وقتی یک بار کرک شده, قطعاً طی روز های آینده کرک های جدیدتر نیز منتشر خواهند شد.

– توجه: در صورت تمایل به استفاده از کرک ByPass حتماً یک اکانت جدید در STEAM ایجاد کنید, چراکه در صورت شناسایی این کرک توسط Steam احتمال مسدود یا Ban شدن اکانت بالا است!

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 1 جایزه بفتا
1 برد و 4 نامزدی در مجموع

رده سنی:M-18
برای افراد زیر 18سال مناسب نیست.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel core 2 duo 2.4GHz Pentium 4 3.0GHz CPU
Video Card Shader model 3.0. NVidia 7600, ATI X1600 or better Video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or better VGA
2GB RAM 2GB RAM RAM
13GB 13GB HHD
Windows® 7 32/64-bit / Vista 32/64 / XP Windows® 7 32/64-bit / Vista 32/64 / XP OS
DirectX: Version 9.0c DirectX: Version 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی