logo.gamebato
بازی Tomb Raider 2013 تام رایدر در سبک اکشن, ماجراجویی و از دید سوم شخص روایت می شود. قهرمان بازی زن جوانی به نام لارا کرافت باستان شناس است که در جزیره ای اسرار آمیزبه همراه دوستانش گیر می افتد. او باید تلاش کند دوستان خود را پیدا کرده و زنده بماند. از سلاح های اصلی لارا در این بازی تیروکمان و آتش می باشد.
امتیاز:
3.9/5
بازی Tomb Raider 2013 تام رایدر در سبک اکشن, ماجراجویی و از دید سوم شخص روایت می شود. قهرمان بازی زن جوانی به نام لارا کرافت باستان شناس است که در جزیره ای اسرار آمیزبه همراه دوستانش گیر می افتد. او باید تلاش کند دوستان خود را پیدا کرده و زنده بماند. از سلاح های اصلی لارا در این بازی تیروکمان و آتش می باشد.

دانلود بازی اکشن Tomb Raider برای کامپیوتر

بازی Tomb Raider یک بازی ویدئویی تماشایی و هیجان انگیز در سبک اکشن و ماجراجویی و از دید سوم شخص می باشد که در سال ۲۰۱۳ توسط کریستال داینامیکس توسعه و شعبه اروپایی Square Enix آن را منتشر کرده است. این دهمین بازی اصلی از سری بازی‌ های تام رایدر است و یک راه‌اندازی مجدد از این سری که به عنوان اولین قسمت از سه‌ گانه Survivor به شمار می آید.Tomb Raider برای اولین بار در 5 مارس 2013 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شد. عناصر بازی بیشتر بر بقا تمرکز دارند و این اولین بازی از سری اصلی است که دارای حالت چند نفره می باشد. اگر از علاقمندان به بازی اکشن کامپیوتری هستید تا پایان این بخش همراه ما باشید.

Tomb Raider 2013.banner1

داستان بازی در Yamatai، یک جزیره گمشده خیالی در سواحل ژاپن جریان دارد. این جزیره رمز و رازهای زیادی را همراه خود دارد. یاماتای ​​زمانی توسط ملکه ای به نام هیمیکو که با عنوان افتخاری خود “ملکه خورشید” مشهور بود، اداره می شد، که طبق افسانه ها، قدرت هایی داشت که او را قادر به کنترل آب و هوا می کرد. در شروع بازی، این جزیره منحصراً توسط برادران سولاری، فرقه ای خشن از جنایتکاران، مزدوران و نجات یافتگان کشتی غرق شده، پر شده است. بازیکن در نقش لارا کرافت، یک فارغ التحصیل جوان و بلندپرواز باستان شناسی که تئوری هایش در مورد مکان پادشاهی گمشده یاماتای، خانواده نیشیمورا را متقاعد کرده است( از نوادگان خود مردم یاماتای ​​هستند) برای یک سفر اکتشافی در جستجوی این پادشاهی هزینه کنند.

Tomb Raider از دید سوم شخص جریان دارد و گیمر کنترل شخصیت اصلی سریال یعنی لارا کرافت را در دست می گیرد. در طول بازی بازیکنان می‌ توانند کمان لارا و اسلحه‌ هایی را که او پیدا می کند, را هدف قرار دهند، در نبردهای نزدیک و انجام کشتارهای مخفیانه شرکت کنند. در این بازی بازیکنان همچنین می‌ توانند از قابلیت Survival Instinct استفاده کنند، توانایی‌ که در آن دشمنان، کلکسیون‌ ها و اشیاء محوری برای پازل‌ های محیطی را برای بازیکنان آشکار می کند. این بازی همچنین دارای عناصر RPG است یعنی با پیشرفت بازیکنان در طول بازی و در مراحل مختلف، آنها از انجام اقدامات خاص و تکمیل چالش‌ های درون بازی مرتبط با شکار، کاوش و مبارزه، امتیاز کسب می‌کنند, این قابلیت امکان ارتقاء مهارت‌ ها و توانایی‌ های بازیکنان را به روش‌ های خاص فراهم می‌ کند. مانند دادن ظرفیت ذخیره سازی بیشتر برای تیر و مهمات به گیمر.

Tomb Raider 2013.banner2

در این بازی هیجان انگیز کامپیوتری بازیکنان همچنین می توانند با استفاده از نجات جمع آوری شده در سراسر جزیره، سلاح ها را ارتقا داده و برای خود سفارشی کنند. همچنین یک مکانیک پیشرفت شخصیت در بازی وجود دارد و آیتم‌ ها، سلاح‌ ها و تجهیزات بهتری با پیشرفت بازیکنان به دست می‌ آید، اگرچه ظاهر اکثر این آیتم‌ ها ارتباط نزدیکی با رویدادهای داستان دارد. علاوه بر داستان اصلی، بازیکنان می‌توانند چندین ماموریت جانبی را انجام دهند، جزیره را کاوش کنند، مکان‌ ها را دوباره ببینند و مقبره‌ های چالشی را جستجو کنندو رمز و راز جزیره را کشف کنند. این بازی که شاید یکی از بهترین بازی های سبک خودش می باشد و از قدیمی ترین بازی های ویدئویی دنیای گیم است, طرفداران زیادی در همه جای دنیا برای خود بدست آروده است. از ویژگی های بی نظیر این بازی می توان به گرافیک خیره کننده و صداگذاری حرفه ای آن نام برد که مثال زدنی است. هم اکنون این بازی فوق‌ العاده و جذاب را از وب‌ سایت گیمباتو دانلود کنید.

Tomb Raider 2013.banner3

نسخه موجود Tomb Raider Game of The Year Edition شامل تمام DLC ها میباشد.

لیست آیتم های موجود در نسخه Game of The Year Edition :

* Scavenger Scout DLC
* Shanty Town DLC
* Scavenger Executioner DLC
* Scavenger Bandit DLC
* Fisherman DLC
* Silverballer DLC
* Agency SPS 12 DLC
* HX AP-15 DLC
* JAGD P22G DLC
* M590 12ga DLC
* STG 58 Elite DLC
* Animal Instinct DLC
* Agility Skill DLC
* Headshot Reticule DLC
* Pistol Burst DLC
* Pistol Silencer DLC
* Hunter Skin DLC
* Aviatrix Skin DLC
* Guerilla Skin DLC
* Mountaineer Skin DLC
* Caves and Cliffs Multiplayer Map Pack DLC
* Tomb of the Lost Adventurer DLC
* Shipwrecked Multiplayer Map Pack DLC
* ۱۹۳۹ Multiplayer Map Pack DLC
* Demolition Skin DLC
* Sure-Shot Skin DLC
* Zack Levi (Hidden DLC)

 

Tomb Raider Game of The Year Edition-DODI:
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 1.4GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:

نامزد 3 جایزه بفتا
4 برنده و 28 نامزدی در مجموع

رده سنی:M-17

برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Quad core CPU: AMD Phenom II X4 955, Intel Core i5-750 Dual core CPU: AMD Athlon64 X2 2.1 Ghz (4050+), Intel Core2 Duo 1.86 Ghz (E6300) CPU
DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM: AMD Radeon HD 5870, nVidia GTX 480 DirectX 9 graphics card with 512Mb Video RAM: AMD Radeon HD 2600 XT, nVidia 8600 VGA
4GB RAM 1GB RAM RAM
12GB 12GB HHD
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8 Windows XP Service Pack 3, Windows Vista,7,8 (32bit/64bit) OS
DirectX®:11 DirectX®:9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی