logo.gamebato
روبات‌های خود را به سیاره‌ای دور می‌فرستید تا زندگی جدیدی را آغاز کنند و خانه‌ی جدیدی برای آن‌ها بسازید. این سیاره، مکانی است که آن‌ها
امتیاز:
3.9/5
روبات‌های خود را به سیاره‌ای دور می‌فرستید تا زندگی جدیدی را آغاز کنند و خانه‌ی جدیدی برای آن‌ها بسازید. این سیاره، مکانی است که آن‌ها می‌توانند رویای انسان بودن خود

دانلود بازی The Colonists برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Colonists یک بازی ساخت و ساز بسیار جذاب است که شما را به دنیای پویای خود می‌کشد. در این بازی ، شما باید یک تیم ربات‌های سازنده را کنترل کنید و به دنبال کاوش و ساخت و ساز در یک کهکشان باشید. هدف شما در این بازی، ساختن خانه جدید خود است و به رویای دیرینه خود برسید. این رویا هیچ چیزی جز تحقق شدن به یک انسان واقعی نیست. آیا می‌توانید این رویا را به حقیقت تبدیل کنید؟ در این بازی، وظیفه شما در ادامهٔ جستجوی خود برای دستیابی به این هدف است.

دانلود بازی The Colonists برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی The Colonists که یک بازی شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد ، این ربات‌ها در واقع از زمین فرار کرده‌اند و به دنبال فرار از بی‌رحمی زمین هستند تا برای خودشان در این سیاره، جایی برای سکونت بسازند. با دانلود بازی The Colonists، به شما منابع طبیعی بسیاری را در اختیار می‌دهد که می‌توانید برای رسیدن به سرزمین‌های جدید تلاش کنید. این منابع به شما کمک می‌کنند که کشاورزی کنید و منابع غذایی ربات‌ها را تأمین کنید. تعداد جمعیت شما روز به روز بیشتر می‌شود و شما می‌توانید امپراتوری جدید خود را بنا کنید. برای این منظور، باید مطالعات زیادی روی تکنولوژی انجام داده و سیستم شهری خود را راه‌اندازی کنید.

دانلود بازی The Colonists برای کامپیوتر | گیمباتو

 

بازی کامپیوتر The Colonists در سال 2018 به بازار عرضه شد شرکت Codebyfire این بازی را توسعه داده و ساخته و شرکت Mode 7 آن را به بازار عرضه کرده است این بازی که در ژانرهای استراتژیک و شبیه سازی می باشد توانست نمره قابل قبولی از منتقدان دریافت کند. همین الان می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و محل سکونتی جدید برای ربات ها بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی