logo.gamebato
Time Loader یک پلتفرم پازلی داستان محور با روبات های کوچک، واقعیت های جایگزین، موسیقی نوستالژیک و فناوری بدوی دهه 90 است!
امتیاز:
3.9/5
Time Loader یک پلتفرم پازلی داستان محور با روبات های کوچک، واقعیت های جایگزین، موسیقی نوستالژیک و فناوری بدوی دهه 90 است!

دانلود بازی Time Loader برای پی سی | گیمباتو

Time Loader یک بازی پلتفرمر کامپیوتری با محوریت حل پازل مبتنی بر داستان و فیزیک است که دارای پیچ و تاب است. در راس یک ربات کوچک، به دهه 90 سفر خواهید کرد تا از یک حادثه غم انگیز جلوگیری کنید. خانه خالق خود را کاوش کنید، پازل های اذیت کننده را حل کنید، ارتقاهای منحصر به فرد و قدرتمندی را به دست آورید، و اقلام رایج خانه را از منظری کاملا جدید ببینید!

دانلود بازی Time Loader برای PC | گیمباتو

اما به یاد داشته باشید: دخالت در زمان عواقب جدی دارد. ممکن است در تغییر گذشته موفق باشید، اما آیا می توانید با نتیجه اعمال خود کنار بیایید؟ حتی آشناترین اشیاء وقتی به اندازه یک ماشین اسباب بازی هستید متفاوت به نظر می رسند. آیا هر حرکت خود را تماشا خواهید کرد یا با سر در این دنیای خطرناک جدید شیرجه خواهید زد؟ Time Loader دارای موسیقی، ارجاعات و آیتم هایی است که مستقیماً مربوط به دهه 90 هستند.

دانلود بازی Time Loader برای کامپیوتر | گیمباتو

Time Loader یک بازی اکشن پلتفرمر می باشد که توسط Flazm توسعه یافته و توسط انتشارات META منتشر شده است. در تاریخ 3 نوامبر 2021 در Steam برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. به روز ترین و کامل ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی را می توانید به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک های مستقیم دانلود زیر از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی