logo.gamebato
دانلود بازی assassin’s creed odyssey – the fate of atlantis برای کامپیوتر – از سری بازی Odyssey با ژانر اکشن و ماجراجویی است که به عنوان فینال این بازی ها در شهر آتلانتیس برگزار می شود.
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی assassin’s creed odyssey – the fate of atlantis برای کامپیوتر – از سری بازی Odyssey با ژانر اکشن و ماجراجویی است که به عنوان فینال این بازی ها در شهر آتلانتیس برگزار می شود.

دانلود بازی assassin’s creed odyssey – the fate of atlantis برای کامپیوتر

یکی از دیگر بازی های سری assassin’s creed odyssey که با استقبال بی نظیر گیمرها روبرو بود. در واقع فینال این بازی ها است که در آتلانتیس برگزار می شود. پشتیبانی یوبی سافت از بازی باورنکردنی Assassin’s Creed Odyssey از زمان عرضه آن در پایان سال ۲۰۱۸ مثال زدنی بوده است. به جای ساخت یک دنباله سالانه دیگر، یوبی سافت تصمیم گرفته است به آپدیت نسخه The fate Of Atlantis ادامه دهد.

Assassins Creed Odyssey the fate of atlantis.banner3

نکات مثبت:

+ یکی از قوی ترین داستان های ارائه شده از زمان کمپین پایه است
+ پر از اطلاعات در مورد ایسو، خدایان المپیک و گذشته آنها
+ ارتقاء توانایی ها، سلاح ها و زره های جدید مکانیک بازی را به شدت تغییر می دهد

نکات منفی:

-پیمایش زمین به دلیل مناطق کوهستانی مشکل ساز است

بازی assassin’s creed odyssey از جمله بازی های اکشن و کامپیوتری هستند که دارای گیم پلی جذاب با ویژگی هایی همچون قایق رانی، کشتی رانی، جنگ های دریایی، اسب سواری و همچنین امکان استفاده از عقاب برای شناسایی مناطق جنگی و دشمنان است. این از جمله بازی های کم یابی است که گیمر قبل از شروع بازی می تواند انتخاب کند که در نقش کدام یک از دو شخصیت اصلی بازی را شروع می کند. شما می توانید در نقش کاساندرا و الکسیوس که دو خواهر و برادر هستند، بازی کنید. این دو می توانند به یک جنگجوی مزدور تبدیل شوند. با این وجود کاساندرا و الکسیوس این امکان را دارند که به عنوان یک بی طرف یا قرار گرفتن در یک جبهه مبارزه کنند.

Assassins Creed Odyssey the fate of atlantis.banner1

بازی ماجراجویی کامپیوتری the fate of atlantis متشکل از 3 قسمت است که هر کدام حدود 8 ساعت شما را درگیر خود می کند. هر قسمت هم شما را به یک مکان جدید می برد، مکان هایی که جهان باز هستند. هر مکان پر از محتوای مفهومی است تا شما از آن لذت ببرید. وجود بیش از 30 مهارت و امکان سفارشی کردن بازیکن با استفاده از آنها یکی از ویژگی های خوب این بازی به حساب می آید. گیم پلی بازی را که تجربه می کنید، متوجه پس زمینه های درگیر کننده آن می شوید که نشان دهنده تمدن و انسان های آن دوره است. چیزی که بیشتر از همه در مورد سرنوشت آتلانتیس ما را شگفت زده کرد این بود که چقدر محتوای غنی است.

در هر قسمت NPC هایی وجود دارد که شما در کنار آنها کار خواهید کرد و در عین حال وظایف خدایان المپوس را تکمیل خواهید کرد. شما با خدایانی مانند هکاته، هادس و پوزیدون روبرو خواهید شد. با این سومین و آخرین اپیزود در حماسه Assassin’s Creed Odyssey’s The Fate of Atlantis، داستان الکسیوس یا کاساندرا کامل می شود. قضاوت آتلانتیس همه چیز را مؤثرتر از آنچه فکر می‌کردیم به هم پیوند می‌دهد.

همانطور که از عنوان پیداست، این فینال در آتلانتیس اتفاق می افتد، شهری که نژاد ایسو خداگونه Assassin’s Creed در کنار انسان های پست زندگی می کند. یا حداقل، این چیزی است که پوزئیدون حاکم آتلانتیس در بروشورهای توریستی چاپ کرده است. واقعیت این است که آتلانتیس در زیر نمای بیرونی بکر خود در حال تسلیم نوعی فساد است که قرار است به فاجعه ختم شود – و اینجاست که شما به عنوان قهرمان وارد می شوید تا آن را از فساد و نابودی نجات دهید.

Assassins Creed Odyssey the fate of atlantis.banner2

حامل عقاب پس از مبارزه در دنیای اموات هادس در قسمت 2، به آتلانتیس فرار کره و نزد پوزیدون می رود. هنگامی که به آنجا می‌روید، پادشاه سه‌جانبه به شما وظیفه می‌دهد تا شهر و ساکنان آن را به عنوان یک قاضی قضاوت کنید. اساساً، شما قاضی، هیئت منصفه، و جلاد شهر آتلانتیس می شوید و تمامی مشکلات را حل می کنید. علاوه بر این اگر کسی از دستورات شما سرپیچی کند اجازه کشتن او را دارید.

نیازی به خرید این بازی نیست. شما هم اکنون می توانید نسخه نال شده این بازی کامپیوتری و اکشن را از همین جا به صورت مستقیم دانلود کنید. گیمباتو به عنوان منبع بازی های کامپیوتری به شما کمک می کند تا به راحتی بازی های مورد نظر خود را دانلود کرده و بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

دانلود بازی AC: ODYSSEY – The Fate of Atlantis – Ultimate Edition v1.5.3 + All DLCs – DODI
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 1.65GB Download
دانلود بازی AC: Odyssey [v1.0.6 + All DLCs + MULTi15] | CorePack V3
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 2 جایزه بفتا
در مجموع 17 نامزدی

رده سنی:M-16
برای افراد زیر 16سال شاید مناسب نباشد.

دارای میانگین نمرات 64 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Ryzen 5 – 1400, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz or better AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Ryzen 3 – 1200, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz CPU
AMD Radeon R9 290, NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB VRAM with Shader Model 5.0 AMD Radeon R9 285, NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
46GB 46GB HHD
Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only) Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only) OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی