logo.gamebato
لذت های زندگی در مزرعه را در این تجسم مجدد از داستان کلاسیک بی انتهای STORY OF SEASONS تجربه کنید! زندگی کشاورزی شما در Mineral
امتیاز:
3.9/5
لذت های زندگی در مزرعه را در این تجسم مجدد از داستان کلاسیک بی انتهای STORY OF SEASONS تجربه کنید! زندگی کشاورزی شما در Mineral Town، دهکده ای جذاب که

دانلود بازی STORY OF SEASONS: Frirends of Mineral Town برای پی سی | گیمباتو

در ابتدای بازی STORY OF SEASONS: Friends of Mineral Town، شما پس از سال ها بازگشته اید تا مزرعه پدربزرگ مرحوم خود را به شکوه سابق خود بازگردانید. همانطور که داستان فصول خود را آشکار می کند، از محصولات، دام ها و موارد دیگر مراقبت کنید. باغی از میوه ها، سبزیجات و دام ها در انتظار شما هستند. همه آنها را با عشق و مراقبت بزرگ کنید، و محصولات زیادی برای برداشت، فروش یا پخت و پز خواهید داشت!

دانلود بازی STORY OF SEASONS: Frirends of Mineral Town برای PC | گیمباتو

Mineral Town پر از چهره های دوستانه، قدیمی و جدید است! به شهر بروید، هدایایی بدهید، و در حین دوستی با همسایگان خود، همه چیز را در مورد آنها یاد بگیرید. Mineral Town خانه ی چندین مجرد واجد شرایط است. پسر یا دختر رویاهای خود را بشناسید و ممکن است بتوانید با آنها قرار ملاقات بگذارید، ازدواج کنید و حتی تشکیل خانواده دهید! به ماهیگیری بروید، غذاهای تازه بپزید، و وقتی کارتان تمام شد، در چشمه آب گرم محلی آب تنی کنید. زندگی کشاورز را مانند قبل تجربه کنید!

دانلود بازی STORY OF SEASONS: Frirends of Mineral Town برای کامپیوتر | گیمباتو

Story of Seasons: Friends of Mineral Town اولین بازی از سری Bokujō Monogatari است که بر روی نینتندو سوییچ و مایکروسافت ویندوز منتشر می‌شود و همچنین سومین ورودی اصلی به سری‌های Story of Seasons که دوباره برند شده برای بازارهای بین‌المللی است. نسخه ی کامل منتشر شده از این بازی به همراه به روزرسانی مختص به آن را از طریق لینک های مستقیم دانلود زیر می توانید با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به نصب و اجراء این بازی بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی