logo.gamebato
در این استراتژی زمان واقعی که در دنیای حشرات به نام Empires of the Undergrowth تنظیم شده است، کلنی مورچه های خود را کنترل کنید.
امتیاز:
3.9/5
در این استراتژی زمان واقعی که در دنیای حشرات به نام Empires of the Undergrowth تنظیم شده است، کلنی مورچه های خود را کنترل کنید. این بازی دارای تونل زنی

دانلود بازی Empires of the Undergrowth برای پی سی | گیمباتو

در Empires of the Undergrowth، امپراتوری خود را در دنیای مورچه ها ایجاد کنید، لانه های وسیع بسازید و سلسله مراتب پیچیده ای را مدیریت کنید به گونه ای که ژانر بازی های استراتژیک کامپیوتری بلادرنگ را زیر ذره بین قرار دهید. انواع گونه‌های مورچه‌های جنگجو را در نبردهای شدید کنترل کنید، به کارگران خود دستور دهید تا پایگاهی در حال گسترش بسازند و تامین کنند، و در حالی که تهدیدها و فرصت‌های منحصر به فرد دنیای حشرات را مرور می‌کنید از ملکه خود به هر قیمتی محافظت کنید.

دانلود بازی Empires of the Undergrowth برای PC | گیمباتو

در حالی که توپخانه اسید فرمیک بالای سر شلیک می کند، صدها جنگجو در غوغا از فک پایین با هم درگیر می شوند. شبانگاه فرا رسیده است و آخرین کارگران با عجله به زیر زمین باز می گردند و از سوسک ها طفره می روند تا غذا را به لانه برسانند. ذخایر خالی است، و بدون منابع بیشتر، نیروهای کمکی برای جنگ جاری بین امپراتوری‌های زیرزمینی که در حال دوئل هستند بیرون نمی‌آیند. کارگران از سطح به داخل می روند. تعداد کمی برگشته‌اند، اما آنها منابع ارزشمندی از غذا را حمل می‌کنند که به تقویت جبهه کمک می‌کند، زیرا موج جدیدی از رزمندگان از مهدکودک‌ها بیرون می‌آیند و مشتاقانه عطر Pheromone هایی را دنبال می‌کنند که به آنها می‌گوید کجا بروند و در مسیر چه کار کنند.

دانلود بازی Empires of the Undergrowth برای کامپیوتر | گیمباتو

Empires of the Undergrowth یک بازی استراتژیک در زمان واقعی است که توسط استودیو Slug Disco، یک تیم توسعه دهنده بریتانیایی ساخته و منتشر شده است. نسخه Early Access در 1 دسامبر 2017 منتشر شد. به‌روزرسانی مورچه برگ‌ بُر در ۲۵ آوریل ۲۰۱۹ منتشر شد. به روزترین نسخه ی منتشر شده از این بازی که حاوی مورچه های آتشین نیز می باشد را می توانید به صورت فشرده سازی شده و با بالاترین سرعت ممکن از سرور های وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس به آسانی آن را نصب و اجراء نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی