logo.gamebato
بازی Hadean Tactics با ترکیب سبک های بازی کارتی و استراتژیک، تجربه ای خاص و منحصر به فرد را برای شما به همراه خواهد داشت.
امتیاز:
3.9/5
بازی Hadean Tactics با ترکیب سبک های بازی کارتی و استراتژیک، تجربه ای خاص و منحصر به فرد را برای شما به همراه خواهد داشت. دسته کارت های قوی و

دانلود بازی Hadean Tactics برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Hadean Tactics سبک بازی اکشن به همراه بازی های کارتی ترکیب شده است و تجربه ای منحصر به فرد را برای شما به همراه خواهد داشت. در این بازی شما میتوانید برای خود ارتشی از کارت های مختلف جمع کنید و در مقابل دشمنانتان بایستید. با استفاده از هوش و ذکاوتی که دارید کارت های خود را انتخاب کنید و در جای درست قرار دهید تا مرحله را با پیروزی پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Hadean Tactics برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی استراتژیک کامپیوتری Hadean Tactics با استفاده از مکانیزم بسیار خلاقانه و بحث برانگیز میتواند مراحل مختلفی با چالش های گوناگون برای شما به نمایش بگذارد. در این بازی شما باید کارت های خود را جمع کرده و هر کدام را ارتقاء دهید. هر کارت نیرو و قدرت مختص به خودش را دارد. در نبرد های مختلف شرکت کنید و دسته بندی کارت هایی که فکر می کنید میتوانند شما را به پیروزی برسانند برای خود بچینید. هیچکدام از مرحله های بازی مانند یکدیگر نیستند و شما با چالش های مختلفی روبرو خواهید شد. استراتژیک خود را پیاده کنید و در حین مبارزه به سربازان خود دستور دهید و برای پیروزی از هیچکاری دریغ نکنید.

دانلود بازی Hadean Tactics برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Hadean Tactics یک بازی شبیه سازی کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Emberfish Games ساخته و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی را از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و برای چندین ساعت اوقات خوشی را برای خود فراهم کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی