logo.gamebato
داستان پلیس برداشتی تازه از بازی های تیراندازی از بالا به پایین با تاکید بر تاکتیک هایی است که شما را مجبور می کند در
امتیاز:
3.9/5
داستان پلیس برداشتی تازه از بازی های تیراندازی از بالا به پایین با تاکید بر تاکتیک هایی است که شما را مجبور می کند در چند ثانیه فوراً تصمیم بگیرید.

دانلود بازی Police Stories برای پی سی | گیمباتو

Police Stories یا داستان های پلیس با الهام از SWAT 4 و نمایش های تلویزیونی پلیسی سنگین، برداشتی تازه از تیراندازی با زاویه ی دید بالا به پایین با تاکید بر تاکتیک هایی است که شما را مجبور به تصمیم گیری در چند ثانیه می کند. نابخشودنی و پرتنش، هر ماموریت داستان دو مامور پلیس را روایت می کند. جان رایمز و ریک جونز، مملو از مخفیگاه‌های باند نفوذی، نجات گروگان‌ها، دستگیری‌ها و سایر موقعیت‌های تهدیدکننده زندگی.

دانلود بازی Police Stories برای PC | گیمباتو

Police Stories یک بازی اکشن کامپیوتری با محوریت تیراندازی با زاویه ی دوربین بالا به پایین با عناصر تاکتیکی است. در 19 سپتامبر 2019 منتشر شد. این بازی از دو حالت بازی اصلی تشکیل شده است: حالت تک نفره و حالت گیم پلی مشارکتی آنلاین. بازیکن کنترل یک جفت پلیس به نام‌های جان رایمز و ریک جونز را بر عهده دارد که باید به ساختمان‌ها حمله کنند، به مخفیگاه‌های گروه‌ها نفوذ کنند، گروگان‌ها را نجات دهند و مجرمان را دستگیر کنند. این بازی بر روی تاکتیک ها تاکید می کند و بازیکن را مجبور به تصمیم گیری در چند ثانیه می کند.

دانلود بازی Police Stories برای کامپیوتر | گیمباتو

Police Stories یک بازی ویدئویی تیراندازی از بالا به پایین است که توسط Mighty Morgan توسعه یافته و توسط HypeTrain Digital منتشر شده است. این پروژه در ژوئن 2017 از طریق پلتفرم سرمایه گذاری جمعی Kickstarter تامین مالی شد. در متاکریتیک، نسخه رایانه شخصی با نقدهای مثبت مواجه شد در حالی که نسخه ایکس باکس وان نقدهای متفاوتی دریافت کرد. به روز ترین نسخه ی P2P بدون نیاز به نصب که امکان بازی به صورت co-op نیز در آن وجود دارد را می توانید از طریق لینک مستقیم دانلود درج شده در قسمت دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس بعد از استخراج از حالت فشرده سازی شده به اجراء آن بپردازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی