logo.gamebato
چالش را انجام دهید و در Jump King یا به فارسی پادشاه پرش، با پلتفرم های پرمخاطب واقعی روبرو شوید! در جستجوی Smoking Hot Babe افسانه ای به سمت بالا مبارزه کنید، اما با دقت کاوش کنید. یک پرش از دست رفته می تواند منجر به سقوط طولانی مدت شود…
امتیاز:
3.9/5
چالش را انجام دهید و در Jump King یا به فارسی پادشاه پرش، با پلتفرم های پرمخاطب واقعی روبرو شوید! در جستجوی Smoking Hot Babe افسانه ای به سمت بالا مبارزه کنید، اما با دقت کاوش کنید. یک پرش از دست رفته می تواند منجر به سقوط طولانی مدت شود…

دانلود بازی Jump King برای پی سی | گیمباتو

در بازی Jump King، بازیکن پادشاهی را کنترل می کند که می تواند با پریدن یا راه رفتن حرکت کند و برای شکست دادن بازی باید به بالای یک برج بسیار بلند برسد.پرش‌ها را می‌توان شارژ کرد، که بر میزان حرکت بازیکن در هر بار انجام یک پرش تأثیر می‌گذارد. این بازی بازیکنان را تشویق به آزمایش می‌کند و مسیرهای متعددی برای رسیدن به بالای برج و شکست دادن بازی دارد. علاوه بر این، در بالای برج، یک “Smoking Hot Babe” وجود دارد که در ابتدای بازی از طریق دیالوگ مسخره می شود.

دانلود بازی Jump King برای کامپیوتر | گیمباتو

علاوه بر بازی اصلی، دو نقشه اضافی با نام‌های «New Babe+» و «Ghost of the Babe» نیز در این بازی وجود دارد. موسیقی متن بازی در مجموع دارای 33 آهنگ مختلف است که به مناطق مختلف تعلق دارند. همانطور که بازیکن به سمت بالای نقشه پیش می رود، این آهنگ ها مکانی را که در حال حاضر در آن هستند همراهی می کنند. سختی و سبک گیم پلی بازی با Getting Over It with Bennett Foddy مقایسه شده است. این بازی بیشتر مورد توجه مثبت قرار گرفت. الیور رودریک از سوییچ پلیر به سختی عمدی بازی اشاره کرد، اما آن را «واقعاً استوار» توصیف کرد.

Jump King banner lonely

Jump King یک بازی پلتفرمینگ کامپیوتری است که در سال ۲۰۱۹ توسط Nexile ساخته شده است. Jump King در تاریخ 3 مه 2019 در Steam برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان در 9 ژوئن 2020 منتشر شد. در بازی بازیکنان باید از یک نقشه عمودی بالا رفته و با پرش های دقیق از سقوط خودداری کنند. چندین الحاقیه رایگان برای این بازی از زمان عرضه آن منتشر شده است. این بازی به دلیل سختی آن مورد توجه ویروسی قرار گرفت و در استریم های زنده Twitch به نمایش درآمد. به روز ترین نسخه ی فشرده سازی شده توسط GOG موجود از این بازی را می توانید تنها با یک کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود آن در بخش دانلود با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کنید و سپس به آسانی به نصب و اجراء آن بپردازید.

نسخه v1.06 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.02GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 3 سال.

دارای میانگین نمرات 90 از 100 نزد خریداران فروشگاه استیم.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Dual Core 2.4 GhZ CPU
VGA
2GB RAM
1700MB HDD
Windows 7 or Higher OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی