logo.gamebato
Megaquarium پا جای پای بازی های مدیریت سرمایه داریِ پارک موضوعی کلاسیک می گذارد و یک رنگ و لعاب تازه با محوریت آبزیان به آن اضافه می کند! نمایشگاه های خود را طراحی کنید، از ماهی های خود مراقبت کنید، کارکنان خود را مدیریت کنید و مهمانان خود را راضی نگه دارید. همه اینها در یک روز کاری به عنوان متصدی مگاکواریوم خودتان است !
امتیاز:
3.9/5
Megaquarium پا جای پای بازی های مدیریت سرمایه داریِ پارک موضوعی کلاسیک می گذارد و یک رنگ و لعاب تازه با محوریت آبزیان به آن اضافه می کند! نمایشگاه های خود را طراحی کنید، از ماهی های خود مراقبت کنید، کارکنان خود را مدیریت کنید و مهمانان خود را راضی نگه دارید. همه اینها در یک روز کاری به عنوان متصدی مگاکواریوم خودتان است !

دانلود بازی Megaquarium برای پی سی | گیمباتو

Megaquarium یا به فارسی همان مگاکواریوم دارای تقریبا 100 گونه مختلف دریایی از جمله ماهی، کوسه، سخت پوستان، مرجان، عروس دریایی، سایر بی مهرگان و حتی یک لاک پشت است! آنقدر در این بازی گوناگونی وجود دارد که هنگام طراحی، تزئین و پر کردن مخازن خود، از انتخاب اولیه خود غافل خواهید شد. در این بازی بازیکنان یک آکواریوم را مدیریت می کنند. بر اساس اطلاعات درون بازی، بازیکنان باید تعیین کنند که کدام نوع ماهی را می توان در یک مخزن قرار داد. به عنوان مثال ماهی های درنده باید از طعمه خود جدا شوند. بازیکنان همچنین مسائل فنی مانند سیستم های تصفیه آب را مدیریت می کنند.

دانلود بازی Megaquarium برای PC | گیمباتو

کارکنانی که توسط بازیکن استخدام شده اند، آکواریوم را نگهداری می کنند. کارکنان را نمی توان مستقیماً کنترل کرد، اما می توان به آنها دستوراتی داد که آنها به تنهایی انجام می دهند. مشتریان باید راضی نگه داشته شوند، مثلاً با ارائه نوشیدنی به آنها ! آنها دوست ندارند فیلترها یا سایر ماشین آلات صنعتی این کسب و کار را ببینند، پس لازم است بازیکنان آنها را در خارج از دید اما در فاصله قابل اجرا از مخازن پنهان کنند. گیم پلی از هر دو حالت کمپین که به عنوان یک آموزش عمل می کند، و حالت sandbox پشتیبانی می کند. هنگام بزرگنمایی تصویر، بازیکنان می توانند مانند مشتریان تصویر آکواریوم خود را تجربه کنند.

دانلود بازی Megaquarium برای کامپیوتر | گیمباتو

Megaquarium یک بازی کامپیوتری شبیه سازی تجاری است که در سال 2018 توسط Twice Circled ساخته و منتشر شده است. Megaquarium در 13 سپتامبر 2018 برای PC منتشر شد. محتوا های قابل دانلود Freshwater Frenzy که شامل حیوانات آب شیرین است، در تاریخ 4 ژوئن 2020 برای رایانه های شخصی منتشر شد. پس از آن بسته الحاقی Architect’s Collection برای این بازی به آن اضافه شد و امکانات ساخت و ساز بسیار بیشتری را برای بازیکنان فراهم آورد. کامل ترین و به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی کامپیوتری به همراه دو بسته الحاقی نام برده ی آن که در وبسایت فارسی زبان دیگری بارگذاری نشده را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک مستقیم زیر از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

 

نسخه v12152020 FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 342MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای تمامی سنین.

دارای میانگین نمرات 69 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-4690 or AMD Ryzen 7 2700U CPU
GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7770 VGA
8GB RAM
1GB HDD
Windows 7 64 bit OS
Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی