Megaquarium پا جای پای بازی های مدیریت سرمایه داریِ پارک موضوعی کلاسیک می گذارد و یک رنگ و لعاب تازه با محوریت آبزیان به آن
Megaquarium پا جای پای بازی های مدیریت سرمایه داریِ پارک موضوعی کلاسیک می گذارد و یک رنگ و لعاب تازه با محوریت آبزیان به آن اضافه می کند! نمایشگاه های

دانلود بازی Megaquarium برای پی سی | گیمباتو

Megaquarium یا به فارسی همان مگاکواریوم دارای تقریبا 100 گونه مختلف دریایی از جمله ماهی، کوسه، سخت پوستان، مرجان، عروس دریایی، سایر بی مهرگان و حتی یک لاک پشت است! آنقدر در این بازی گوناگونی وجود دارد که هنگام طراحی، تزئین و پر کردن مخازن خود، از انتخاب اولیه خود غافل خواهید شد. در این بازی بازیکنان یک آکواریوم را مدیریت می کنند. بر اساس اطلاعات درون بازی، بازیکنان باید تعیین کنند که کدام نوع ماهی را می توان در یک مخزن قرار داد. به عنوان مثال ماهی های درنده باید از طعمه خود جدا شوند. بازیکنان همچنین مسائل فنی مانند سیستم های تصفیه آب را مدیریت می کنند.

دانلود بازی Megaquarium برای PC | گیمباتو

کارکنانی که توسط بازیکن استخدام شده اند، آکواریوم را نگهداری می کنند. کارکنان را نمی توان مستقیماً کنترل کرد، اما می توان به آنها دستوراتی داد که آنها به تنهایی انجام می دهند. مشتریان باید راضی نگه داشته شوند، مثلاً با ارائه نوشیدنی به آنها ! آنها دوست ندارند فیلترها یا سایر ماشین آلات صنعتی این کسب و کار را ببینند، پس لازم است بازیکنان آنها را در خارج از دید اما در فاصله قابل اجرا از مخازن پنهان کنند. گیم پلی از هر دو حالت کمپین که به عنوان یک آموزش عمل می کند، و حالت sandbox پشتیبانی می کند. هنگام بزرگنمایی تصویر، بازیکنان می توانند مانند مشتریان تصویر آکواریوم خود را تجربه کنند.

دانلود بازی Megaquarium برای کامپیوتر | گیمباتو

Megaquarium یک بازی کامپیوتری شبیه سازی تجاری است که در سال 2018 توسط Twice Circled ساخته و منتشر شده است. Megaquarium در 13 سپتامبر 2018 برای PC منتشر شد. محتوا های قابل دانلود Freshwater Frenzy که شامل حیوانات آب شیرین است، در تاریخ 4 ژوئن 2020 برای رایانه های شخصی منتشر شد. پس از آن بسته الحاقی Architect’s Collection برای این بازی به آن اضافه شد و امکانات ساخت و ساز بسیار بیشتری را برای بازیکنان فراهم آورد. کامل ترین و به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی کامپیوتری به همراه دو بسته الحاقی نام برده ی آن که در وبسایت فارسی زبان دیگری بارگذاری نشده را می توانید با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک مستقیم زیر از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی