logo.gamebato
مجوز WRC امسال با WRC 9 بازگشته و حتی بهتر شده است. در 3 رالی جدید تقویم شرکت کنید و جامعه بازیکنان را با سیستم
امتیاز:
3.9/5
مجوز WRC امسال با WRC 9 بازگشته و حتی بهتر شده است. در 3 رالی جدید تقویم شرکت کنید و جامعه بازیکنان را با سیستم لیگ قابل تنظیم به چالش

دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship برای PC | گیمباتو

در مارس 2019 ، WRC 9 FIA World Rally Championship به عنوان بازی رسمی مسابقات رالی جهانی FIA 2020 در کنار WRC 10 معرفی شد. این بازی دارای 14 مکان مختلف است (منعکس کننده فصل 2020 همانطور که در ابتدا قرار بود قبل از همه گیری COVID-19 اجرا شود که منجر به برنامه ریزی مجدد یا لغو بسیاری از رویدادها و اضافه شدن رالی های جدید به تقویم شد)، از جمله هر سه رالی بازگشتی، رالی سافاری، رالی نیوزلند و رالی ژاپن، با حداکثر پنجاه خدمه رسمی از WRC، WRC-2، WRC-3 و J-WRC برای انتخاب بازیکن در دسترس است.

دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship برای پی سی | گیمباتو

این بازی همچنین دارای پانزده وسیله نقلیه برجسته دیگر از تاریخ WRC است. این بازی در تاریخ 3 سپتامبر 2020 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از طریق فروشگاه اپیک گیمز و استیم و بعداً در نینتندو سوییچ منتشر شد، تاریخ انتشار در نسل نهم کنسول های بازی ویدیویی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S قرار است که اعلام شود. استقبال از WRC 9 به طور کلی در میان منتقدان مطلوب بود.

دانلود بازی WRC 9 FIA World Rally Championship برای کامپیوتر | گیمباتو

WRC 9 که با نام WRC 9 FIA World Rally Championship نیز شناخته می‌شود، بازی کامپیوتری مسابقه‌ای رسمی مسابقات رالی قهرمانی جهان 2020 است. این بازی توسط سازنده فرانسوی Kylotonn توسعه یافته و توسط Nacon منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در دسترس است که در 3 سپتامبر 2020 منتشر شد و نسخه نینتندو سوییچ در 11 مارس 2021 منتشر شد. آخرین نسخه ی منتشر شده از این شبیه ساز اتومبیلرانی محبوب را هم اینک می توانید از طریق لینک های مستقیم قرار داده شده در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن و به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها دانلود کرده و سپس به آسانی به نصب ، به روز رسانی و اجرای آن بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی