logo.gamebato
در غرب وحشی گروهی از کابوی ها و گاوچران ها را در کنار هم جمع می کنید که از قطاری دزدی کنید. پس از وارد
امتیاز:
3.9/5
در غرب وحشی گروهی از کابوی ها و گاوچران ها را در کنار هم جمع می کنید که از قطاری دزدی کنید. پس از وارد شدن به قطار متوجه این

دانلود بازی Hard West 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Hard West 2 شخصیت اصلی بازی یعنی جین کارتر در غرب وحشی، گروه خود را جمع میکند که از یک قطار سریع و السیر دزدی کنند ولی به چیزی عجیب بر میخوردند. قطاری که سوار شده اند شیطانی و غیر طبیعی است. روحی پلید و بد جنس به اسم مامون در موتور آن قرار دارد که میخواهد با جین کارتر یک معامله انجام دهد. در معامله ای که انجام میشود جین روح خود را از دست میدهد و پس از این اتفاق به دنبال انتقام میگردد.

دانلود بازی Hard West 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Hard West 2 یک بازی استراتژیک کامپیوتری است که بعد از اتفاق های ناگوار در اول بازی، جین کارتر تصمیم به انتقام میگیرد. محیط بازی با موسیقی پس زمینه و جلوه های ویژه منحصر به فرد، تجربه ای عالی برای شما به همراه خواهد داشت. تصمیم گیری در بازی به عهده شما است و میتوانید انتخاب کنید که کدام یک از افراد گروهتان به شما کمک کند. بازی مرحله به مرحله سخت تر میشود و پازل های جالبی را جلوی پایتان قرار میدهد که شاید پیدا کردن جواب ها چندین ساعت برایتان طول بکشد. بعد از جمع کردن امتیازات میتوانید مهارت های خود را ارتقاع دهید و هر طور که مخواهید دشمنانتان را نابود کنید.

دانلود بازی Hard West 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی تیراندازی کامپیوتری توسط تیم بازی سازی Ice Code Games ساخته شده و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی Good Shepherd Entertainment توسعه یافته است. این بازی با استفاده از جلوه های ویژه متفاوت و انیمیشن های تیراندازی خاص، لحظاتی هیجان انگیز تر را برای شما رقم خواهد زد. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی