logo.gamebato
FlatOut Ultimate Carnage مسابقات تخریب را به سطح کاملاً جدیدی از کشتار استخوان شکن ارتقا می دهد. FlatOut Ultimate Carnage یک مسابقه تخریب آرکید در بهترین و شدیدترین حالت خود با فیزیک دنیای واقعی، سه حالت بازی مختلف و ارائه طیف گسترده ای از گزینه های چند نفره آنلاین و آفلاین به بازیکنان است.
امتیاز:
3.9/5
FlatOut Ultimate Carnage مسابقات تخریب را به سطح کاملاً جدیدی از کشتار استخوان شکن ارتقا می دهد. FlatOut Ultimate Carnage یک مسابقه تخریب آرکید در بهترین و شدیدترین حالت خود با فیزیک دنیای واقعی، سه حالت بازی مختلف و ارائه طیف گسترده ای از گزینه های چند نفره آنلاین و آفلاین به بازیکنان است.

دانلود بازی FlatOut: Ultimate Carnage برای PC | گیمباتو

FlatOut Ultimate Carnage مجموعه‌ای کاملاً جدید از مسیرها را معرفی می‌کند که هر نقطه از خیابان‌های شلوغ و پلوغ گرفته ، تا محیط های خیس و طوفان زده را شامل می شود. این خودروها نسبت به بازی‌های قبلی این سری جزئیات بیشتری دارند و از جدیدترین فناوری‌های نورپردازی و سایه پویا و موتور آسیب‌دیدگی و فیزیک بسیار پیشرفته‌تر استفاده می‌کنند که در آن هر خودرو از 40 قطعه قابل تخریب مجزا ساخته شده است. بازی تک نفره از 11 ماشین دیگر با هوش مصنوعی در هر مسابقه پشتیبانی می کند.

دانلود بازی FlatOut: Ultimate Carnage برای کامپیوتر | گیمباتو

FlatOut 2 یک بازی کامپیوتری مسابقه ای اکشن است که توسط Bugbear Entertainment توسعه یافته و توسط Empire Interactive در اروپا و Vivendi Universal Games در آمریکای شمالی منتشر شده است. این بازی دنباله بازی FlatOut منشتر شده در سال 2004 است. موضوع این بازی بیشتر در صحنه مسابقه خیابانی/تیونر وارداتی نسبت به نسخه قبلی خود است. موضوع این بازی بیشتر در صحنه مسابقه خیابانی/تیونر وارداتی نسبت به نسخه قبلی خود است. این بازی دارای سه کلاس ماشین است: دربی، مسابقه ای و خیابانی. یک پورت پیشرفته از این بازی در سال 2007 برای Xbox 360 و Windows با نام FlatOut: Ultimate Carnage منتشر شد.

دانلود بازی FlatOut: Ultimate Carnage برای پی سی | گیمباتو

FlatOut: Ultimate Carnage یک پورت پیشرفته از FlatOut 2 است که دارای حالت‌های گیم پلی و گرافیک جدید و همچنین حداقل دو ماشین جدید است. قبلاً با نام FlatOut: Total Carnage شناخته می شد. FlatOut: Ultimate Carnage در 22 جولای 2007 در اروپا، در 1 آگوست در استرالیا و در 2 اکتبر در آمریکای شمالی برای Xbox 360 منتشر شد. نسخه مایکروسافت ویندوز از طریق شبکه Steam در 26 آگوست 2008 و در فروشگاه ها در 2 سپتامبر منتشر شد. نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی بررسی‌های «مناسب» دریافت کردند، در حالی که نسخه Head On بازبینی‌های «متوسط» را دریافت کرد. نسخه ی پایانی RELOADED از این اتومبیل رانی هیجان انگیز را به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک های زیر با بالاترین سعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده، بعد از استخراج از حالت فشرده به آسانی آن را نصب کرده و اجرا نمائید.

نسخه RELOADED
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.15GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای سنین بالای 12 سال.

دارای میانگین نمرات 79 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Processor 2.2GHz or Higher / AMD 2.2GHz or Higher CPU
DirectX 9.0c or higher supported graphics cards with 256MB of Memory VGA
2GB RAM
4.75GB HDD
Windows XP (32bit) Windows Vista (32/64bit) OS
DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی