logo.gamebato
FlatOut Ultimate Carnage مسابقات تخریب را به سطح کاملاً جدیدی از کشتار استخوان شکن ارتقا می دهد. FlatOut Ultimate Carnage یک مسابقه تخریب آرکید در
امتیاز:
3.9/5
FlatOut Ultimate Carnage مسابقات تخریب را به سطح کاملاً جدیدی از کشتار استخوان شکن ارتقا می دهد. FlatOut Ultimate Carnage یک مسابقه تخریب آرکید در بهترین و شدیدترین حالت خود

دانلود بازی FlatOut: Ultimate Carnage برای PC | گیمباتو

FlatOut Ultimate Carnage مجموعه‌ای کاملاً جدید از مسیرها را معرفی می‌کند که هر نقطه از خیابان‌های شلوغ و پلوغ گرفته ، تا محیط های خیس و طوفان زده را شامل می شود. این خودروها نسبت به بازی‌های قبلی این سری جزئیات بیشتری دارند و از جدیدترین فناوری‌های نورپردازی و سایه پویا و موتور آسیب‌دیدگی و فیزیک بسیار پیشرفته‌تر استفاده می‌کنند که در آن هر خودرو از 40 قطعه قابل تخریب مجزا ساخته شده است. بازی تک نفره از 11 ماشین دیگر با هوش مصنوعی در هر مسابقه پشتیبانی می کند.

دانلود بازی FlatOut: Ultimate Carnage برای کامپیوتر | گیمباتو

FlatOut 2 یک بازی کامپیوتری مسابقه ای اکشن است که توسط Bugbear Entertainment توسعه یافته و توسط Empire Interactive در اروپا و Vivendi Universal Games در آمریکای شمالی منتشر شده است. این بازی دنباله بازی FlatOut منشتر شده در سال 2004 است. موضوع این بازی بیشتر در صحنه مسابقه خیابانی/تیونر وارداتی نسبت به نسخه قبلی خود است. موضوع این بازی بیشتر در صحنه مسابقه خیابانی/تیونر وارداتی نسبت به نسخه قبلی خود است. این بازی دارای سه کلاس ماشین است: دربی، مسابقه ای و خیابانی. یک پورت پیشرفته از این بازی در سال 2007 برای Xbox 360 و Windows با نام FlatOut: Ultimate Carnage منتشر شد.

دانلود بازی FlatOut: Ultimate Carnage برای پی سی | گیمباتو

FlatOut: Ultimate Carnage یک پورت پیشرفته از FlatOut 2 است که دارای حالت‌های گیم پلی و گرافیک جدید و همچنین حداقل دو ماشین جدید است. قبلاً با نام FlatOut: Total Carnage شناخته می شد. FlatOut: Ultimate Carnage در 22 جولای 2007 در اروپا، در 1 آگوست در استرالیا و در 2 اکتبر در آمریکای شمالی برای Xbox 360 منتشر شد. نسخه مایکروسافت ویندوز از طریق شبکه Steam در 26 آگوست 2008 و در فروشگاه ها در 2 سپتامبر منتشر شد. نسخه‌های ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی بررسی‌های «مناسب» دریافت کردند، در حالی که نسخه Head On بازبینی‌های «متوسط» را دریافت کرد. نسخه ی پایانی RELOADED از این اتومبیل رانی هیجان انگیز را به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک های زیر با بالاترین سعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده، بعد از استخراج از حالت فشرده به آسانی آن را نصب کرده و اجرا نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی