در یک دعوتنامه انحصاری، به امید ورود به رویداد اسنوبورد سال دعوت شما شده‌اید. برای ثابت کردن توانایی‌های خود در مقابل این چالش، باید در
در یک دعوتنامه انحصاری، به امید ورود به رویداد اسنوبورد سال دعوت شما شده‌اید. برای ثابت کردن توانایی‌های خود در مقابل این چالش، باید در هنر پارک‌سواری، باتر کردن، مهارت

دانلود بازی Shredders برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Shredders رفیقان شما تعدادی دعوت‌نامه برای شما ارسال کرده‌اند و خواهان همراهی شما در مسابقات هستند. با کمک لیزا، این فرصت را خواهید داشت که با بهترین‌های این رشته همراه شده و از فرصتی برای نمایش مهارت‌های خود استفاده کنید. جهان بازی بزرگی را تجربه خواهید کرد و از خطوط هیجان‌انگیزی از مسیرها لذت خواهید برد.با حضور در این مسابقات، مهارت‌هایتان را به چالش بکشید و به یک تجربه‌ی منحصربه‌فرد دست پیدا کنید.

دانلود بازی Shredders برای کامپیوتر | گیمباتو

 بازی Shredders که یک بازی شبیه سازی برای کامپیوتر می باشد , در حالت داستانی بازی، شما می‌توانید به سراغ اسنوبرد سواران حرفه‌ای رفته و حرکات آن‌ها را یاد بگیرید. با انیمیشن‌های بی‌نظیری که در این بازی پیاده‌سازی شده‌اند، کاملاً حس اسنوبرد سواری را تجربه خواهید کرد. تجهیزات جدید بازی به شما کمک می‌کند که به تدریج اسنوبرد خود را ارتقا داده و با دقت در مسیرها حرکت کنید. در بازی Shredders، مجموعه‌ای از برندهای معروف سازنده اسنوبرد را هم خواهید دید که هرکدام ویژگی‌های خاصی به همراه دارند. شما می‌توانید ترفندهای مختلف را نیز به کار ببرید و در مسیرها با دوستان خود رقابت کنید. بازی چالش‌های متنوعی را به‌همراه دارد و کنترلر بازی به گونه‌ای طراحی شده که به شما آزادی عمل خوبی می‌دهد.

دانلود بازی Shredders برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Shredders که در سال 2022 منتشر شد توسط شرکت بازی سازی FoamPunch توسعه و ساخته شده است و همین کمپانی بازی سازی آن را به بازار عرضه کرده است ژانرهای این بازی ورزشی , شبیه سازی , جهان باز می باشد همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و از بودن در پیست اسکی بازی Shredders لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی