logo.gamebato
در بازی Fantasy General II ارتش ها بار دیگر در سرزمین جنگ زده کلدونیا خطوط نبرد ترسیم می کنند و نسل جدیدی از فرماندهان شجاعت
امتیاز:
3.9/5
در بازی Fantasy General II ارتش ها بار دیگر در سرزمین جنگ زده کلدونیا خطوط نبرد ترسیم می کنند و نسل جدیدی از فرماندهان شجاعت و تاکتیک های خود را

دانلود بازی Fantasy General II برای کامپیوتر | گیمباتو

Fantasy General II: Invasion تخیل مجدد بازی کامپیوتری استراتژیک کلاسیک دهه 90 است! مطابق با سنت بازی اصلی، Fantasy General II همه چیز در مورد نبردهای مبتنی بر نوبت است. بیش از 75 نوع واحد منحصر به فرد مختلف، از جمله قهرمانان قدرتمند را رهبری کنید. زمین، سلاح و زره، اثرات جادویی، روحیه و توازن نیروها را در نظر بگیرید، برنامه ای برای راهبرد نبرد بریزید، آن را اجرا کنید و دشمن خود را شکست دهید و شهرت خود را به عنوان یک رهبر جنگی وحشی به دست آورید!

دانلود بازی Fantasy General II برای PC | گیمباتو

نبرد به نبرد، شما باید تصمیم بگیرید و ارتش خود را توسعه دهید. اعضای جوان قبیله باید آموزش ببینند و با کسب تجربه کافی، حتی صلح جو ترین افراد استخدام شده را می توان به قهرمان تبدیل کرد. اما مراقب باشید: پیروزی‌های پرهزینه می‌توانند بدتر از شکست باشند… زمانی که واحدهای جنگ‌زده از بین می‌روند، پیشرفت و تجربه آنها نیز از بین می‌رود. هر واحد دارای توانایی‌ها، سلاح‌ها و زره‌های خاص خود است و می‌تواند به مصنوعات جادویی که در طول نبرد پیدا می‌کنید مجهز شود و با طلا و منابعی که برای غارت از دشمن خود نیاز دارید، ارتقا یابد.

دانلود بازی Fantasy General II برای پی سی | گیمباتو

ناشر استراتژی Slitherine Software و توسعه دهنده Owned By Gravity دنباله ی بازی ابتدایی را با نام Fantasy General II: Invasion برای مایکروسافت ویندوز در آوریل 2019 اعلام کرد. پورت Steam در 5 سپتامبر منتشر شد. هدف Owned by Gravity احیای فرنچایز Fantasy General بود و دنباله ی بازی در سپتامبر همان سال یعنی سال 2019 میلادی منتشر شد. مجله نیوزلندی NAG این بازی را “جانشین شایسته و عاشقانه” نامید. Strategy Gamer آن را “موفقیت بزرگ” نامید. متاکریتیک بر اساس 9 نقد، میانگین وزنی 80 از 100 را به بازی داده است که نشان دهنده «نقدهای عموماً مطلوب» است. Onslaught، اولین DLC، کمپین جدیدی را اضافه می کند که به صورت رویه ای تولید شده است. این بسته الحاقی در مارس 2020 منتشر شد. دومین محتوای قابل دانلود، Empire Aflame، در اکتبر همان سال اضافه شد. فایل های موجود در بخش دانلود شامل تمامی این DLC ها و کامل ترین و به روزترین نسخه ی موجود از این بازی استراتژیک هم اینک در دسترس شما کاربران گرامی قرار داده شده تا بتوانید با بالاترین سرعت و به صورت محاسبه حجم مصرفی آن را از وبسایت گیمباتو دانلود کرده و به آسانی نصب و سپس اجرا نمائید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی