logo.gamebato
یک شهر را از پایه بلند کنید و آن را به یک کلان شهر پر رونق با واقعی ترین شهرسازهای تاریخ تبدیل کنید. خلاقیت و
امتیاز:
3.9/5
یک شهر را از پایه بلند کنید و آن را به یک کلان شهر پر رونق با واقعی ترین شهرسازهای تاریخ تبدیل کنید. خلاقیت و حل مسئله خود را در

دانلود بازی Cities: Skylines II برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Cities Skylines II، شما وظیفه ساخت یک شهر را از پایه به عهده دارید. این بازی به شما امکان می‌دهد تمامی جزئیات ساخت و ساز شهر را کنترل کنید. شما می‌توانید در مقیاس بزرگی ساخت و سازها را انجام دهید و اقتصاد شهر را مدیریت کنید.در این بازی، شما باید رشد شهر را درک کنید و برنامه‌ریزی استراتژیک مناسبی داشته باشید. هر تصمیمی که در بازی انجام می‌دهید، تأثیر مهمی بر روند بازی دارد.

دانلود بازی Cities: Skylines II برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Cities Skylines II که یک بازی استراتژیک برای کامپیوتر می باشد ، نیاز دارید به صنایع محلی توجه کنید و برای تأمین انرژی شهرتان اقدام کنید. همچنین، باید اقتصاد شهر را تقویت کنید و راهکارهایی برای شکوفای مناطق مسکونی ارتقا دهید. شهر خود را توسعه دهید و ببینید چگونه رشد می‌کند. مدیریت بودجه شهر نیز اهمیت دارد و باید نیازهای شهروندان را تأمین کنید. در این بازی، شما هر روز با چالش‌های متعددی مواجه خواهید شد و شهرتان هیچ‌وقت آرامش نخواهد دید، مشابه دنیای واقعی.

دانلود بازی Cities: Skylines II برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Cities: Skylines II توسط استدیو Colossal Order Ltd ساخته شده و توسعه یافته است و این بازی را استدیو Paradox Interactive را در ماه اکتبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. نسخه اول این بازی Cities Skylines می باشد که بازی همه چیز تمامی می باشد. و بر خلافش نسخه دوم این بازی نظرات بسیار منفی از کاربرهای استیم دریافت کرده است. ژانرهای این بازی شبیه سازی , استراتژیک و جهان باز می باشد. شما دوستانی که به این سبک بازی های city Builder علاقه دارید می توانید همین الان این بازی را به راحتی و آسانی از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و از ساخت و ساز یک شهر بسیار زیبا را بسازید.  

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی