logo.gamebato
Bastion یک اکشن نقش آفرینی از بازی های ساخته شده توسط Supergiant است پس از یک رویداد فاجعه آمیز که به نام فاجعه شناخته می
امتیاز:
3.9/5
Bastion یک اکشن نقش آفرینی از بازی های ساخته شده توسط Supergiant است پس از یک رویداد فاجعه آمیز که به نام فاجعه شناخته می شود پسری از خواب بیدار

دانلود بازی Bastion برای کامپیوتر | گیمباتو

Bastion یک تجربه از بازی های نقش آفرینی اکشن است که داستان سرایی را در بازی ها بازتعریف می کند، با روایتی واکنشی و پویا که هر حرکت شما را مشخص می کند. بیش از 40 محیط سرسبز نقاشی شده با دست را کاوش کنید تا اسرارمصیبت و فاجعه را کشف کنید، یک فاجعه سورئال که دنیا را تکه تکه کرده است. زرادخانه عظیمی از سلاح های قابل ارتقا را به کار بگیرید و با جانوران وحشی که با زیستگاه جدید آنها سازگار شده اند مبارزه کنید. داستان اصلی را تمام کنید تا حالت New Game Plus را باز کنید و به سفر خود ادامه دهید!

دانلود بازی Bastion برای پی سی | گیمباتو

Bastion یک بازی با ساختار سطح است. شخصیت بازیکن، «کودک»، در محیط‌های شناور با مضمون فانتزی حرکت می‌کند که مسیرهایی را با نزدیک شدن بازیکن به لبه شکل می‌دهند. سطوح از یک صفحه تشکیل شده اند و به صورت ایزومتریک مشاهده می شوند. آنها مملو از دشمنان مختلف هستند که سعی در صدمه زدن به بچه دارند. The Kid دو اسلحه را حمل می کند که ممکن است از میان گزینه های موجود برای بازیکن در مکان های خاص در بخشی به نام زرادخانه انتخاب شوند. The Kid همچنین توانایی انجام یک حمله ویژه را دارد. قبل از اینکه بتوان از آنها استفاده کرد، باید سلاح ها و حملات ویژه را به دست آورد. تعداد محدودی از حملات ویژه وجود دارد که بازیکن می تواند در هر زمان انجام دهد، که توسط “تونیک های سیاه” نشان داده می شود که می توانند در سطوح پیدا شوند یا از دشمنان دراپ شوند(بیوفتند!).

دانلود بازی Bastion برای PC | گیمباتو

Bastion یک بازی ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی است که توسط توسعه دهنده مستقل Supergiant Games توسعه یافته و در ابتدا توسط Warner Bros. Interactive Entertainment در سال 2011 منتشر شد. در بازی، بازیکن هنگام حرکت در محیط‌های شناور با مضمون فانتزی و مبارزه با دشمنان مختلف، «کودک» را کنترل می‌کند. این بازی شامل یک صداگذاری پویا از یک راوی (لوگان کانینگهام) است و به عنوان یک بازی دو بعدی با دوربین ایزومتریک و سبک هنری رنگارنگ نقاشی شده با دست ارائه می شود. داستان سنگر یا همان Bastion، بچه ای را دنبال می‌کند که تکه‌های سنگ مخصوصی را جمع‌آوری می‌کند تا در پی یک بلای آخرالزمانی، سازه‌ای به نام سنگر را به قدرت برساند. بی شک بازی سنگر از پیشنهادات نویسنده و ویرایشگر برای تجربه خواهد بود. یک بازی کامپیوتری خوش ساخت و از هر نظر زیبا و قابل قبول. کامل ترین و به روز ترین نسخه ی فوق فشرده سازی شده ی این بازی رو می توانید به کمک لینک موجود روی این صفحه از وبسایت گیمباتو ، با بالاترین سرعت و به صورت حجم مصرفی نیم بها دانلود ، نصب و اجرا نمائید.

Bastion.Combat1.Banner4

نسخه v1.50436 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.45GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب افراد بالای 12 سال.

دارای امتیاز میانگین چشمگیر 86 از 100 نزد منتقدین تارنمای متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
1.7GHz Dual Core or Greater CPU
512MB DirectX 9.0c compatible graphics card (shader model 2) VGA
2GB RAM
1GB (2GB) HDD
Windows XP, Vista, 7 OS
DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی