Call of Juarez: Bound in Blood بازیکنان را از جورجیای (ایالتی از ایالات شرقی ایالات متحده ی آمریکا) ویران شده ی دوران جنگ داخلی آمریکا
Call of Juarez: Bound in Blood بازیکنان را از جورجیای (ایالتی از ایالات شرقی ایالات متحده ی آمریکا) ویران شده ی دوران جنگ داخلی آمریکا به ویرانه های آزتک مکزیک

دانلود بازی Call of Juarez: Bound in Blood برای کامپیوتر | گیمباتو

Call of Juarez: Bound in Blood وحشی‌ترین غربی را که تا به روزگار خودش به تصویر کشیده شده است داشت، بازیکنان می‌توانند هر دو برادر مک کال را در یک خط داستانی شدید مملو از حرص، شهوت و بی‌قانونی که در یک دوره افسانه‌ای از تاریخ آمریکا رخ می‌دهد، دوباره تجسم کنند و پا جا پای آنها بگذارند. تبدیل به یک توپچی شوند – انواع سلاح ها از هفت تیر های مختلف گرفته تا توپ های کالیبر سنگین و مسلسل ها را مهار کنند. هر شلیک دقیق تمرکز شخصیت را برای چند ثانیه ای افزایش می‌دهد، که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حالت‌های تیراندازی مرگبار را زمانی که تعداد دشمنان رو در رو بسیار بیشتر است آزاد کنند و حتی زمانی که برادران با هم همکار می‌کنند، حالت‌های بسیار مرگبارتری را آزاد کنند.

دانلود بازی Call of Juarez: Bound in Blood برای PC | گیمباتو

ندای خوارز Bound in Blood یک بازی تیراندازی کامپیوتر اول شخص است که در آن بازیکن کنترل یکی از دو قهرمان داستان را بر عهده دارد: ری مک کال یا برادرش توماس، که هر کدام سبک متفاوتی از گیم پلی دارند. در حالی که در Call of Juarez اصلی، بازیکن شخصیت‌های متناوب را از سطحی به سطح دیگر کنترل می‌کرد، در Bound in Blood، اکثر سطوح به بازیکن این امکان را می‌دهند که کدام شخصیت را بازی کند. شخصیتی که بازیکن انتخاب نمی کند در طول مدت سطح توسط هوش مصنوعی کنترل می شود. همچنین در طول مراحل بازی گاه به گاه سطوحی وجود دارد که از طریق آنها بازیکن باید با یک شخصیت خاص بازی کند. در بسیاری از سطوح، مواقعی وجود خواهد داشت که برادران باید مستقیماً به یکدیگر کمک کنند، مثلاً توماس به ری کمک می کند تا به یک سکوی بلند برسد، یا ری دری را برای توماس منفجر می کند و پایین می آورد.

دانلود بازی Call of Juarez: Bound in Blood برای کامپیوتر | گیمباتو

Call of Juarez: Bound in Blood یک بازی جهان باز کلاسیک است که در یک محیط غربی (وسترن) برای رایانه های شخصی با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. این بازی توسط Techland توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است، در ژوئن 2009 در آمریکای شمالی و در ماه جولای در استرالیا و اروپا منتشر شد. این بازی در استیم نیز منتشر شد. این دومین بازی از سری Call of Juarez است، اگرچه از نظر روایی، پیش درآمدی بر بازی اول است. این سری در ادامه شامل دو بازی دیگر می شود. Call of Juarez: The Cartel (که در دوران مدرن اتفاق می افتد) و Call of Juarez: Gunslinger (از نظر روایی با دیگران ارتباطی ندارد، اما در همان جو و محیط وسترن اتفاق می افتد). دو نسخه ی کامل و فشرده سازی شدی ی GOG و Razor1911 این بازی وسترن کلاسیک را می توانید با استفاده از لینک های موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود کرده ، نصب کنید و چند ساعتی را در حال و هوای غرب وحشی آن بگذرانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی