logo.gamebato
Call of Juarez: Bound in Blood بازیکنان را از جورجیای (ایالتی از ایالات شرقی ایالات متحده ی آمریکا) ویران شده ی دوران جنگ داخلی آمریکا به ویرانه های آزتک مکزیک منتقل می کند. غرب قدیمی، 1864. برای نجات خانواده خود، برادران مک کال هر کسی را که بین آنها و طلای افسانه ای خوارز قرار گیرد را می کشند.
امتیاز:
3.9/5
Call of Juarez: Bound in Blood بازیکنان را از جورجیای (ایالتی از ایالات شرقی ایالات متحده ی آمریکا) ویران شده ی دوران جنگ داخلی آمریکا به ویرانه های آزتک مکزیک منتقل می کند. غرب قدیمی، 1864. برای نجات خانواده خود، برادران مک کال هر کسی را که بین آنها و طلای افسانه ای خوارز قرار گیرد را می کشند.

دانلود بازی Call of Juarez: Bound in Blood برای کامپیوتر | گیمباتو

Call of Juarez: Bound in Blood وحشی‌ترین غربی را که تا به روزگار خودش به تصویر کشیده شده است داشت، بازیکنان می‌توانند هر دو برادر مک کال را در یک خط داستانی شدید مملو از حرص، شهوت و بی‌قانونی که در یک دوره افسانه‌ای از تاریخ آمریکا رخ می‌دهد، دوباره تجسم کنند و پا جا پای آنها بگذارند. تبدیل به یک توپچی شوند – انواع سلاح ها از هفت تیر های مختلف گرفته تا توپ های کالیبر سنگین و مسلسل ها را مهار کنند. هر شلیک دقیق تمرکز شخصیت را برای چند ثانیه ای افزایش می‌دهد، که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حالت‌های تیراندازی مرگبار را زمانی که تعداد دشمنان رو در رو بسیار بیشتر است آزاد کنند و حتی زمانی که برادران با هم همکار می‌کنند، حالت‌های بسیار مرگبارتری را آزاد کنند.

دانلود بازی Call of Juarez: Bound in Blood برای PC | گیمباتو

ندای خوارز Bound in Blood یک بازی تیراندازی کامپیوتر اول شخص است که در آن بازیکن کنترل یکی از دو قهرمان داستان را بر عهده دارد: ری مک کال یا برادرش توماس، که هر کدام سبک متفاوتی از گیم پلی دارند. در حالی که در Call of Juarez اصلی، بازیکن شخصیت‌های متناوب را از سطحی به سطح دیگر کنترل می‌کرد، در Bound in Blood، اکثر سطوح به بازیکن این امکان را می‌دهند که کدام شخصیت را بازی کند. شخصیتی که بازیکن انتخاب نمی کند در طول مدت سطح توسط هوش مصنوعی کنترل می شود. همچنین در طول مراحل بازی گاه به گاه سطوحی وجود دارد که از طریق آنها بازیکن باید با یک شخصیت خاص بازی کند. در بسیاری از سطوح، مواقعی وجود خواهد داشت که برادران باید مستقیماً به یکدیگر کمک کنند، مثلاً توماس به ری کمک می کند تا به یک سکوی بلند برسد، یا ری دری را برای توماس منفجر می کند و پایین می آورد.

دانلود بازی Call of Juarez: Bound in Blood برای کامپیوتر | گیمباتو

Call of Juarez: Bound in Blood یک بازی جهان باز کلاسیک است که در یک محیط غربی (وسترن) برای رایانه های شخصی با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ساخته شده است. این بازی توسط Techland توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است، در ژوئن 2009 در آمریکای شمالی و در ماه جولای در استرالیا و اروپا منتشر شد. این بازی در استیم نیز منتشر شد. این دومین بازی از سری Call of Juarez است، اگرچه از نظر روایی، پیش درآمدی بر بازی اول است. این سری در ادامه شامل دو بازی دیگر می شود. Call of Juarez: The Cartel (که در دوران مدرن اتفاق می افتد) و Call of Juarez: Gunslinger (از نظر روایی با دیگران ارتباطی ندارد، اما در همان جو و محیط وسترن اتفاق می افتد). دو نسخه ی کامل و فشرده سازی شدی ی GOG و Razor1911 این بازی وسترن کلاسیک را می توانید با استفاده از لینک های موجود در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود کرده ، نصب کنید و چند ساعتی را در حال و هوای غرب وحشی آن بگذرانید.

نسخه GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.64GB Download
نسخه Razor1911
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.3GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 12 سال.

دارای میانگین نمرات 78 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
+3.2GHz Intel® Pentium® 4 or 2.66 GHz Pentium D/AMD® Athlon™64 3500 CPU
256MB DirectX 10.0/9.0-compliant video card with Shader Model 3.0 or higher VGA
1024MB RAM
4GB HDD
Windows® XP SP2 and SP3/Windows Vista® (only) OS
DirectX 10 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی