logo.gamebato
پس از وقایع Sonic & Knuckles (1994)، سونیک و تیلز انرژی خواندنی را از جزیره فرشته دریافت کردند و برای تحقیق سوار هواپیمای دوباله خود شدند. با این حال، دکتر اگمن یک گروه نخبه از EggRobos را می فرستد تا قبل از Sonic و Tails به سیگنال برسند…
امتیاز:
3.9/5
پس از وقایع Sonic & Knuckles (1994)، سونیک و تیلز انرژی خواندنی را از جزیره فرشته دریافت کردند و برای تحقیق سوار هواپیمای دوباله خود شدند. با این حال، دکتر اگمن یک گروه نخبه از EggRobos را می فرستد تا قبل از Sonic و Tails به سیگنال برسند…

Sonic Mania یک ماجراجویی کاملاً جدید با Sonic، Tails و Knuckles پر از باس‌های منحصربه‌فرد، مناظر دو بعدی متحرک و گیم‌پلی سرگرم‌کننده کلاسیک است. EggRobos منبع سیگنال، یک سنگ جواهر جادویی به نام Phantom Ruby را حفاری می کنند، درست زمانی که Sonic و Tails از راه می رسند. EggRobos قدرت‌های جدیدی از یاقوت به دست می‌آورند و تبدیل به هیوی های هارد بویلد می‌شوند و Sonic، Tails و نگهبان جزیره، Knuckles را به مناطقی می‌فرستند که این سه نفر قبلاً بازدید کرده‌اند، جایی که آنها Eggman را تعقیب می‌کنند تا مانع استفاده او از قدرت یاقوت برای شرارت شوند. آنها در طول راه با او و هیوی ها درگیر می شود.

دانلود بازی Sonic Mania برای کامپیوتر | گیمباتو

  سونیک و متحدانش متوجه می شوند که اگمن از قدرت فانتوم روبی برای بازپس گیری سیاره کوچک از سی دی سونیک استفاده کرده است. آنها سوار بر قلعه روباتیک اگمن می شوند، دکتر اگمن و هیوی ها را شکست می دهند و درست با انفجار آن فرار می کنند. اگر تمام 7 زمرد Chaos در حین بازی به عنوان سونیک جمع آوری شوند، فانتوم یاقوت او و اگمن را به بُعدِ دیگری منتقل می کند. در آنجا، پادشاه سنگین (رهبر هارد بویلد ها) به اگمن خیانت می کند و یاقوت را می گیرد و خود را با قدرت آغشته می کند.

دانلود بازیSonic Mania برای کامپیوتر|گیمباتو

  اگمن به Heavy حمله می کند تا سعی کند آن را پس بگیرد. سونیک از Chaos Emeralds برای تبدیل شدن به Super Sonic استفاده می کند و به طور جداگانه با Eggman و Heavy King مبارزه می کند تا یاقوت را از دست آنها دور نگه دارد. پس از نبرد، یاقوت فانتوم با زمردها واکنش نشان می‌دهد و حالت فوق‌العاده سونیک را نفی می‌کند و کرم‌چاله‌ای ایجاد می‌کند که خودش را می‌بلعد و سونیک به عنوان سیاره کوچک ناپدید می‌شود.

دانلود بازی Sonic Mania برای کامپیوتر | گیمباتو

  Sonic Mania یک بازی پلتفرم در سال 2017 است که توسط سگا برای کامپیوتر های با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. Sonic Mania که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد سری Sonic the Hedgehog تولید شده است، به بازی‌های اصلی Sega Genesis Sonic ادای احترام می‌کند، که دارای گیم‌پلی سریع اسکرول جانبی است. این بازی در 13 سطح انجام می شود، از جمله چندین سطح بازطراحی شده از بازی های گذشته. داستان سونیک، تیلز و ناکلز را دنبال می‌کند که برای شکست دشمن خود دکتر اگمن و سرسپردگان رباتیک او، هارد-بویلد هوی ها، جسارت می‌کنند. قطعاً بازی های سونیک زمان ندارند ، و در اصل کلاسیک هایی هستند ، که به قدمت بشریت سرگرمی هایی خالص باقی خواهند ماند. به روز ترین نسخه های کامل این بازی به همراه محتوای دانلود شدنی Encore Mode بازی، همگی به اتفاق به صورت فشرده سازی شده از طریق لینک های موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو قابل دانلود و نصب کردن هستند.

 

نسخه آپدیت v1.06.0503 شامل تمامی DLC برای هر دو ورژن موجود
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 208MB Download
نسخه CPY
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 312MB Download
نسخه v1.05.0713 – FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 254MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 3 سال.

دارای میانگین نمرات 84 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Core 2 Duo CPU
DirectX 9.0c compliant video card 256MB VGA
2GB RAM
400MB HDD
Windows 7 / 8 / 10 OS
DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی