logo.gamebato
اگر در ابتدا موفق نشدید بمیرید، دوباره بمیرید. از تیم آرکین لیون، برداشتی نوآورانه از اکشن اول شخص پدید می آید. “DEATHLOOP” بازیکنان را در
امتیاز:
3.9/5
اگر در ابتدا موفق نشدید بمیرید، دوباره بمیرید. از تیم آرکین لیون، برداشتی نوآورانه از اکشن اول شخص پدید می آید. “DEATHLOOP” بازیکنان را در یک مبارزه ابدی بین دو

 

در DEATHLOOP محیط‌های خیره‌کننده و سطوح با طراحی دقیق را در یک تجربه گیم‌پلی همه‌جانبه کشف کنید که به شما امکان می‌دهد به هر موقعیتی که دوست دارید نزدیک شوید. یک بار برای همیشه در تلاش برای پایان دادن به چرخه ، اهداف را در سراسر جزیره شکار کنید، و به یاد داشته باشید، اگر در ابتدا موفق نشدید بمیرید، دوباره بمیرید!

دانلود بازی DEATHLOOP برای کامپیوتر | گیمباتو

هر حلقه جدید فرصتی برای تغییر اوضاع است. از دانشی که از هر تلاش برای تغییر سبک بازی خود به دست می‌آورید، استفاده کنید، مخفیانه از سطوح عبور کنید یا با رویکرد جنگی، با استفاده از تفنگ‌های آتشین وارد شوید. در هر حلقه اسرار جدیدی را کشف خواهید کرد، اطلاعات را در مورد اهداف خود و همچنین جزیره Blackreef جمع آوری می کنید و زرادخانه خود را گسترش می دهید. مسلح به انبوهی از توانایی‌های ماورایی و تسلیحات وحشیانه، از هر ابزاری که به فرمان خود دارید برای اجرای حملاتی که به همان اندازه چشمگیر و ویرانگر هستند، استفاده خواهید کرد.

دانلود بازی DEATHLOOP برای کامپیوتر | گیمباتوDeathloop یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط Arkane Lyon توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این بازی در 14 سپتامبر 2021 برای کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز) منتشر شد. به طور کلی نقدهای مطلوبی از منتقدان دریافت کرد که طراحی هنری و گیم پلی بازی را تحسین کردند. Deathloop برنده بهترین کارگردانی بازی و بهترین کارگردانی هنری در The Game Awards 2021 شد. اگر سری بازی های Dishonored را بازی کرده باشید با قواعد کلی بازی های استودیوی آرکین بی شک غریبه نیستید. پس این بازی را هم که ادامه ای برای امپراطوری جزایر است از دست نخواهید داد! آخرین و کامل ترین نسخه ی بازی گردونه ی مرگ یا DEATHLOOP از طریق لینک های پایین همین صفحه در وبسایت گیمباتو، به منظور دانلود و نصب برای شما عزیزان قرار داده شده است.

دانلود بازی DEATHLOOP برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی