Need for Speed Payback یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که توسط Ghost Games توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن
Need for Speed Payback یک بازی ویدئویی مسابقه ای است که توسط Ghost Games توسعه یافته و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

Need for Speed Payback یک بازی مسابقه ای است که در یک محیط جهان باز در Fortune Valley جریان دارد، نسخه خیالی لاس وگاس، نوادا در ایالات متحده امریکا. در دنیای زیرین دره فورچون یا همان سرنوشت، شما و خدمه‌تان با خیانت از هم جدا شدید و با انتقام دوباره به هم پیوستید تا The House، یک کارتل شرور که بر کازینوها، جنایتکاران و پلیس‌های شهر حکمرانی می‌کند را به زیر بکشید. در این بهشت قمارباز فاسد، مخاطرات بسیار اند و The House همیشه برنده می شود.

دانلود بازی Need for Speed Payback برای کامپیوتر | گیمباتو

سواری های منحصر به فرد را با عملکرد عمیق تر و سفارشی سازی بصری بیشتر از همیشه بسازید. هنگامی که در نبردهای حماسی پلیسی به سختی از حرارت اطراف آنان فرار می کنید، آنها را به حداکثر فشار برسانید! از مأموریت‌های دزدی جنون آمیز گرفته تا نبردهای ویرانگر با ماشین گرفته تا لحظات شگفت‌انگیز، Need for Speed Payback یک تجربه رانندگی فانتزی اکشن با حداکثر آدرنالین را ارائه می‌دهد. این بازی بر روی «رانندگی اکشن» متمرکز است و دارای سه شخصیت قابل بازی (هر کدام با مجموعه‌های مهارت‌های کاملاً متفاوت) است که با هم کار می‌کنند تا سکانس‌هایی شبیه به فیلم‌های اکشن را ایجاد کنند.

دانلود بازی Need for Speed Payback برای کامپیوتر | گیمباتو

Payback دارای 74 وسیله نقلیه با محتوای قابل دانلود است. تویوتا، سایون و فراری به دلیل مسائل مربوط به مجوز در این بازی حضور ندارند. با این حال، سوبارو BRZ در لحظاتی از بازی ظاهر می شود.استون مارتین، آئودی، بیوک، جگوار، کوئنیگزگ، لندرور، مرکوری، پاگانی، و پلیموث پس از غیبت از قسمت 2015 بازی بازگشته‌اند، در حالی که آلفا رومئو، اینفینیتی، مینی و پونتیاک از طریق محتوای قابل دانلود اضافه شده‌اند. تمامی این محتواهای ساخته شده در این بازی در دو نسخه Corepack و نسخه فشرده سازی شده ی FitGirl در قسمت دانلود همین صفحه قابل دانلود است و شما می توانید همین حالا نسخه نهایی این بازی هیجان انگیز رو از گیمباتو دانلود کنید و پس از نصب از انجام اون چندین ساعتی لذت ببرید.

دانلود بازی Need for Speed Payback برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی