logo.gamebato
Battlefleet Gothic: Armada یک بازی استراتژیک مبتنی بر بازی تخته ای (بخشی از دنیای Warhammer 40k) Battlefleet Gothic است. Abaddon the Despoiler، بخشی از گروه Chaos، به بخش گوتیک حمله می کند و بازیکن در نقش جناح انسانی، آخرین خط دفاعی را کنترل می کند.
امتیاز:
3.9/5
Battlefleet Gothic: Armada یک بازی استراتژیک مبتنی بر بازی تخته ای (بخشی از دنیای Warhammer 40k) Battlefleet Gothic است. Abaddon the Despoiler، بخشی از گروه Chaos، به بخش گوتیک حمله می کند و بازیکن در نقش جناح انسانی، آخرین خط دفاعی را کنترل می کند.

دانلود بازی Battlefleet Gothic Armada برای PC | گیمباتو

در Battlefleet Gothic: Armada، بازیکنان ناوگان هایی را که نماینده یکی از شش جناح هستند (ناوگان امپراتوری Imperium، Chaos Undivided، Orks Pirates، Eldar Corsairs، Imperium’s Space Marines و Empire Tau) کنترل خواهند کرد و برای کنترل بخش گوتیک فضا نبرد خواهند کرد. از سریع‌ترین ناوشکن‌ها و ناوچه‌ها گرفته تا نبرد ناوهای غول‌پیکر، بازیکنان تمام جنبه‌های کشتی‌های خود را سفارشی سازی می‌کنند: تسلیحات، سیستم‌های فرعی دفاعی و پشتیبانی و غیره که هر شخصی‌سازی بر عملکرد کشتی و توانایی‌های ویژه موجود در طول نبرد تأثیر می‌گذارد. دو نوع سلاح اصلی وجود دارد: سلاح‌های ماکرو (شامل توپ‌های Eldar و Ork Gunz)، که در فاصله نزدیک دقیق‌تر هستند. و Lance Weapons (از جمله Ork Zzzap) که دقیق هستند و به زره نفوذ می کنند اما سرعت شلیک کمتری دارند. از دیگر سلاح‌ها می‌توان به پرتاب‌کننده‌های Torpedo و Hanger Launch Bays اشاره کرد.

دانلود بازی Battlefleet Gothic Armada برای PC | گیمباتو

داستان این بازی در طول جنگ گوتیک، که به عنوان دوازدهمین جنگ صلیبی سیاه در داستان های Warhammer 40000 نیز شناخته می شود، قصه ی دریادار Spire of Battlefleet Gothic را در حالی که او و امپریوم با نیروهای Chaos به رهبری Warmaster Abaddon مبارزه می کنند روایت می می کند. پیش درآمد زمانی شروع می شود که اسپایر، که در آن زمان کاپیتان بود، در مورد یک ایستگاه فضایی متروک تحقیق می کند تا متوجه شود که توسط نیروهای Chaos تصرف شده است و ناوگان بزرگ Chaos در حال حرکت به سمت بخش گوتیک است. کشتی اسپایر فرار می کند و او به مافوق خود، رئیس نیروی دریایی امپراتوری بخش گوتیک، لرد دریاسالار کورنلیوس فون راونسبورگ، و مأمور تفتیش عقاید هورست از تفتیش عقاید امپراتوری، از تهاجم پیش رو اطلاع می دهد.

دانلود بازی Battlefleet Gothic Armada برای PC | گیمباتو

Battlefleet Gothic: Armada یک بازی کامپیوتری استراتژی در زمان واقعی است که توسط Tindalos Interactive توسعه یافته و توسط Focus Home Interactive منتشر شده است. جریان این بازی در دنیای خیالی Warhammer 40,000 می گذرد و به طور خاص اقتباسی از بازی مینیاتوری جنگی Battlefleet Gothic توسط Games Workshop است. این بازی با استفاده از Unreal Engine 4 اپیک گیمز ساخته شده است. یک گروه تفنگداران فضایی، جدا از ناوگان امپراتوری، به عنوان محتوای قابل دانلود در دسترس است. اولین محتوای دانلودی (DLC) ناوگان تفنگداران فضایی را اضافه کرد که در 21 ژوئن 2016 منتشر شد. دومین DLC ناوگان امپراتوری Tau را اضافه کرد که در 29 سپتامبر 2016 منتشر شد. در سال 2019 دنباله ای به نام Battlefleet Gothic: Armada 2 برای این بازی از سوی توسعه دهنده و ناشر آن منتشر شد. کامل ترین و به روز ترین نسخه ی فشرده سازی شده ی این بازی به همراه تمام الحاقیات آن در دیتابیس های وبسایت گیمباتو قرار داده شده و از طریق لینک های زیر در دسترس شما کاربران گرامی قرار داده شده تا آن را به راحتی بدون نیاز به کرک ، دانلود ، نصب و اجرا نمائید.

نسخه Build 7544 Update – SKIDROW
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 59.5MB Download
نسخه PROPER – SKIDROW
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 1.05GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب افراد بالاتر از 12 سال.

دارای میانگین 77 از مجموع 100 امتیاز در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
AMD FX-8350 X8 (4,0 GHz)/Intel Core i7-3770 (3,9 GHz) AMD FX-4100 X4 (3,6 GHz)/Intel Core i5-2500 (3,3 GHz) CPU
2GB DirectX 11, AMD Radeon R9 270X/NVIDIA GeForce GTX 760 1GB DirectX 11, AMD Radeon HD 6850/NVIDIA GeForce GTX 560 VGA
8GB 4GB RAM
10GB 10GB HDD
 Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)  Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only) OS
DirectX 11 DirectX 11 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی