logo.gamebato
Gris یک بازی دو بعدی ماجراجویی بدون کلام است که در آن نقش دختری را دارید که در دنیای اسرار آمیز ذهن خود غرق شده
امتیاز:
3.9/5
Gris یک بازی دو بعدی ماجراجویی بدون کلام است که در آن نقش دختری را دارید که در دنیای اسرار آمیز ذهن خود غرق شده است. Gris دختری که درگیر

دانلود بازی Gris برای کامپیوتر

Gris یک بازی دو بعدی ماجراجویی بدون کلام است که برخلاف ظاهر ساده اش حرف های زیادی برای گفتن دارد. در این بازی کامپیوتر نقش دختری را دارید که در دنیای اسرار آمیز ذهن خود غرق شده است. Gris دختری است که عزیزترین فرد زندگی اش را از دست داده و به همین دلیل  تصمیم می گیرد به یک سفر دور و دراز برود. او درگیر مسائل احساسی درونی اش است لحظات بسیار سخت و طاقت فرسایی را در درون ذهن خود سپری می کند و با پیشرفت در طول بازی قدرت هایی را بدست می ارود که به او در مسیر یابی دنیای خیالی که درون ذهنش قرار دارد کمک می کند. داستان بازی بدون هیچ دیالوگی در صحنه ها روایت می شود و با استفاده از نمادها و اتفاقات حین بازی داستانش را بازگو می کند.

دانلود بازی Gris برای کامپیوتر | گیمباتو

برخی پازل ها و چالش های بازی بسیار سخت هستند اما ضرورتی برای کامل کردن آنها وجود ندارد. این بازی ماجراجویی کامپیوتر توانسته هماهنگی را بین گیم  پلی و موسیقی ایجاد کند و با صحنه سازی و زبان موسیقی سعی در روایت داستانی احساسی دارد. در این بازی با نمادهای مختلفی مانند مجسمه شکسته، سنگ هایی که حرکت می کند، طوفان شن و دنیایی که تغییر می کند روبرو هستید. دختر جوان با یافتن نورها قدرت جدیدی را بدست می آرود و راه را برای صعود باز می کند. این دختر می تواند ظاهر خود را تغییر دهید و به مکعبی سنگین تبدیل شود و بازی امکان پرش روی سکو، پیشروی درن آب و پرواز کردن را به بازیکن می دهد.

دانلود بازی Gris برای کامپیوتر | گیمباتو

روند بازی Gris ساده ، بدون دغدغه و با معماهای ساده پیش می رود و با طی کردن مراحل مختلف بازی باید راه را برای رسیدن به مراحل پایانی باز کنید. مکانیزم ابتدای بازی شامل پرش و حرکت به چپ و راست می شود ولی با پیشرفت در بازی گریس می تواند مهارت های فراطبیعی و جدیدی یاد بگیرد. در بخش هایی از بازی طوفان هایی می وزد و شنل گریس تبدیل به مکعب سنگی می شود و این تنها یکی از قدرت هایی است که به دست خواهید آورد. خرابه های اطراف گریس هر کدام طراحی منحصر به فردی دارند و با قوی تر شدن گریس رنگ بخشیدن به دنیای بازی شدت میابد. موسیقی و صداگذاری این بازی را می توان عامل اصلی موفقیت آن دانست و صد البته انیمیشن های زیبا و روایت احساسی داستان هم در این میان بی تاثیر نبوده است.

دانلود بازی Gris برای کامپیوتر | گیمباتو

گیم پلی سه چهار ساعته بازی Gris به خوبی توانسته با ارائه محتوای سرگرم کننده مخاطبان زیادی را جذب کند. این بازی یک تجربه آرام و لطیف است و با لحظات و داستان احساسی خود می تواند ساعاتی فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند. اگر به دنبال یک بازی سرشار از آرامش برای آخر هفته خود هستید بدون شک این بازی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. همین حالا می توانید این بازی را بصورت رایگان از گیمباتو دانلود کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی