در این ماجراجویی ماسه‌بازی معدنی به نام “غار بی‌پایانی”، شما و دوستانتان (1 تا 8 نفر) می‌توانید جهان زیرزمینی پر از موجودات عجیب و غریب،
در این ماجراجویی ماسه‌بازی معدنی به نام “غار بی‌پایانی”، شما و دوستانتان (1 تا 8 نفر) می‌توانید جهان زیرزمینی پر از موجودات عجیب و غریب، آثار باستانی و منابع ارزشمند

دانلود بازی Core Keeper برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Core Keeper، شما باید آثار و منابع ارزشمند را استخراج کنید تا پایگاه خود را ساخته و به تجهیزات جدید دست یابید. در این ماجراجویی، باید زنده بمانید و هسته پایگاه خود را تقویت کنید. هیولاهای خطرناک بازی را شکست دهید و به اسرار پنهان دست یابید. از محصولات مزرعه‌ای هم بهره‌برداری کنید و آیتم‌هایی ایجاد کنید که برای شکستن هیولاهای غول‌پیکر کافی باشند.

دانلود بازی Core Keeper برای کامپیوتر | گیمباتو

شمادر بازی Core Keeper که یک بازی بقا برای کامپیوتر می باشد , در این ماجراجویی معدنی باید به سرزمین‌های معدنی سفر کنید و کریستال‌ها، فسیل‌ها و ریزه کاری‌های پنهان را کشف کنید. این دنیای زیرزمینی مملو از خطراتی است که حیات شما را تهدید می‌کند. می‌توانید در محیط های مختلف قرار گرفته و با موجودات دیگر در یک سیستم وسیع زیرزمینی روبرو شوید. همچنین، دنیای تاریخی اطراف خود را کاوش کنید و تلاش کنید با غول‌های زیرزمینی به چالش کشیده شوید.

دانلود بازی Core Keeper برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Core Keeper که در سال 2022 منشتر شد توسط کمپانی Pugstorm ساخته شده است و شرکت بازی سازی Fireshine Games آن را به بازار عرضه کرد ژانر این بازی در سبک ماجراجویی و بقا می باشد. همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و پایگاه خود را در این دنیا از بین رفته بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی