این بازی در ارتباط با یک خانم باستان شناس است که یک بنای تاریخی را بررسی می کند و در حین انجام این کار از
این بازی در ارتباط با یک خانم باستان شناس است که یک بنای تاریخی را بررسی می کند و در حین انجام این کار از هوش می رود. این باستان

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای ویندوز

بازی Q.u.b.e.2  یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Toxic Games توسعه یافته و توسط شرکت Trapped Nerve Games  در سال 2018 منتشر شده است. بر خلاف انتظار کاربران این بازی ادامه نسخه اول نیست و داستان جدایی دارد و در ارتباط با یک خانم باستان شناس است که یک بنای تاریخی را بررسی می کند و در حین انجام این کار از هوش می رود. این باستان شناس وقتی به هوش می اید خود را در یک سرزمین بیگانه میابد و شما در این بازی نقش این خانم را بر عهده خواهید داشت که علاوه بر کشف راز بیگانگان باید راهی برای خروج از این سرزمین پیدا کنید. گیم پلی این بازی وسیع و سرگرم کننده است و بیش از 80 ساعت زمان نیاز دارد که در آن یک سری معما و پازل طراحی شده که شما باید برای رفتن به مراحل بالاتر آنها را حل کنید و پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

این باستان شناس که املیاکراس نام دارد در دنیایی جدید و پر از گرد سرخ رنگ قرار گفته است که هیچ سرنخی از آن ندارد. اما پس از تلاش زیاد موفق می شود با یک نفر تماس رادیویی برقرار کند که در واقع راهنمای او در این بازی میشود. شخصیت دیگر این بازی اول شخص انتاگویست نام دارد که در واقع یک صدا و یا بهتر بگویم  هوش مصنوعی است که به نظر می رسد اهداف بدی در سر دارد. دنیای جدید این بازی اگرچه اسرار امیز و ناشناخته است اما زیبا و ماجراجویانه هم به نظر می رسد و نسبت به سری اول بازی تعداد معماها افزایش پیدا کرده و ایده های جدیدی را ارائه می کند. این بازی روایت گر دنیایی عجیب است که در دل آن معماهای زیادی پنهان شده.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

فرار از یک ایستگاه فضایی که برای رهایی از آن باید تمام توان خود را بکار ببندید و از هرچیزی که دم دستتان است مدد جویید. فرار از سرزمینی که درختان آن مانند معماهای گوناگون و جوی آبش را چالش های فکری تشکیل می دهند. با پیچیده شدن معماها هیجان و دلهره این بازی بیشتر خواهد شد و استایل هنری زیبا و چالش های ابتکاری بر جذابیت های این بازی افزوده است. آملیا در دنیای بیگانه هیچ ذهنیتی از اینکه چرا و به چه دلیل در این دنیا حضور پیدا کرده ندارد و شما باید کمک کنید از معماها و پازل های سختی که در مقابل او قرار دارد عبور کند. ضمن اینکه بازیکنان در طول این بازی کامپیوتر توانایی تغییر و کنترل محیط اطرافشان را دارند.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

استودیو Toxic Games که توانایی زیادی در خلق بازی های نوآورانه با گیم پلی سریع و سرگرم کننده دارد در نسخه دوم این بازی هم توانسته داستان زیبایی را روایت کند و Q.u.b.e.2 یک بازی معمایی قوی با گرافیک بهتر از قسمت های قبلی می باشد. گرافیک، گیم پلی و داستان این بازی بسیار جذاب است و اگر شما هم به بازی های سبک اول شخص با عناصر معمایی علاقه مند هستید می توانید این بازی را از گیمباتو دانلود کنید و حسابی سرگرم شوید و لذت ببرید.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی