logo.gamebato
این بازی در ارتباط با یک خانم باستان شناس است که یک بنای تاریخی را بررسی می کند و در حین انجام این کار از هوش می رود. این باستان شناس وقتی به هوش می اید خود را در یک سرزمین بیگانه میابد و شما در این بازی نقش این خانم را بر عهده خواهید داشت که علاوه بر کشف راز بیگانگان باید راهی برای خروج از این سرزمین پیدا کنید.
امتیاز:
3.9/5
این بازی در ارتباط با یک خانم باستان شناس است که یک بنای تاریخی را بررسی می کند و در حین انجام این کار از هوش می رود. این باستان شناس وقتی به هوش می اید خود را در یک سرزمین بیگانه میابد و شما در این بازی نقش این خانم را بر عهده خواهید داشت که علاوه بر کشف راز بیگانگان باید راهی برای خروج از این سرزمین پیدا کنید.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای ویندوز

بازی Q.u.b.e.2  یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Toxic Games توسعه یافته و توسط شرکت Trapped Nerve Games  در سال 2018 منتشر شده است. بر خلاف انتظار کاربران این بازی ادامه نسخه اول نیست و داستان جدایی دارد و در ارتباط با یک خانم باستان شناس است که یک بنای تاریخی را بررسی می کند و در حین انجام این کار از هوش می رود. این باستان شناس وقتی به هوش می اید خود را در یک سرزمین بیگانه میابد و شما در این بازی نقش این خانم را بر عهده خواهید داشت که علاوه بر کشف راز بیگانگان باید راهی برای خروج از این سرزمین پیدا کنید. گیم پلی این بازی وسیع و سرگرم کننده است و بیش از 80 ساعت زمان نیاز دارد که در آن یک سری معما و پازل طراحی شده که شما باید برای رفتن به مراحل بالاتر آنها را حل کنید و پشت سر بگذارید.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

این باستان شناس که املیاکراس نام دارد در دنیایی جدید و پر از گرد سرخ رنگ قرار گفته است که هیچ سرنخی از آن ندارد. اما پس از تلاش زیاد موفق می شود با یک نفر تماس رادیویی برقرار کند که در واقع راهنمای او در این بازی میشود. شخصیت دیگر این بازی اول شخص انتاگویست نام دارد که در واقع یک صدا و یا بهتر بگویم  هوش مصنوعی است که به نظر می رسد اهداف بدی در سر دارد. دنیای جدید این بازی اگرچه اسرار امیز و ناشناخته است اما زیبا و ماجراجویانه هم به نظر می رسد و نسبت به سری اول بازی تعداد معماها افزایش پیدا کرده و ایده های جدیدی را ارائه می کند. این بازی روایت گر دنیایی عجیب است که در دل آن معماهای زیادی پنهان شده.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

فرار از یک ایستگاه فضایی که برای رهایی از آن باید تمام توان خود را بکار ببندید و از هرچیزی که دم دستتان است مدد جویید. فرار از سرزمینی که درختان آن مانند معماهای گوناگون و جوی آبش را چالش های فکری تشکیل می دهند. با پیچیده شدن معماها هیجان و دلهره این بازی بیشتر خواهد شد و استایل هنری زیبا و چالش های ابتکاری بر جذابیت های این بازی افزوده است. آملیا در دنیای بیگانه هیچ ذهنیتی از اینکه چرا و به چه دلیل در این دنیا حضور پیدا کرده ندارد و شما باید کمک کنید از معماها و پازل های سختی که در مقابل او قرار دارد عبور کند. ضمن اینکه بازیکنان در طول این بازی کامپیوتر توانایی تغییر و کنترل محیط اطرافشان را دارند.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

استودیو Toxic Games که توانایی زیادی در خلق بازی های نوآورانه با گیم پلی سریع و سرگرم کننده دارد در نسخه دوم این بازی هم توانسته داستان زیبایی را روایت کند و Q.u.b.e.2 یک بازی معمایی قوی با گرافیک بهتر از قسمت های قبلی می باشد. گرافیک، گیم پلی و داستان این بازی بسیار جذاب است و اگر شما هم به بازی های سبک اول شخص با عناصر معمایی علاقه مند هستید می توانید این بازی را از گیمباتو دانلود کنید و حسابی سرگرم شوید و لذت ببرید.

دانلود بازی Q.u.b.e.2 برای کامپیوتر بدون کرک | گیمباتو

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.02GB Download
نسخه Repack
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 403MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

این بازی برای افراد زیر 7 سال مناسب نمی باشد

برنده 3 جایزه و کاندید 5 جایزه دیگر

دارای امتیاز 76 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz CPU
NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD R9 290X series card or higher NVIDIA GeForce GTX 470 or AMD Radeon 6870 HD series card VGA
8GB 4GB RAM
4GB Available 4GB Available HHD
Windows 7 64-bit or later Windows 7 64-bit OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی