logo.gamebato
دانلود بازی Assassin’s Creed Syndicate برای کامپیوتر – یک بازی ویدئویی منظر سوم شخص از مجموعه بازی های Assassin’s Creed ساخت استودیوی یوبی سافت که شما در نقش جیکوب و ایوی باید برای پس گرفتن شهر از کنترل تمپلارس مبارزه کنید.
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Assassin’s Creed Syndicate برای کامپیوتر – یک بازی ویدئویی منظر سوم شخص از مجموعه بازی های Assassin’s Creed ساخت استودیوی یوبی سافت که شما در نقش جیکوب و ایوی باید برای پس گرفتن شهر از کنترل تمپلارس مبارزه کنید.

دانلود بازی Assassin’s Creed Syndicate برای کامپیوتر

یکی از دیگر بازی های هیجان انگیز اساسینز کرید ساخت استودیوی یوبی سافت بازی Assassin’s Creed Syndicate نام دارد. بازی های ویدیویی که در سبک اکشن – ماجراجویی و مخفی کاری توسعه یافته اند و هر کدام دارای یک روایت خاص و هیجان انگیز است. جدیدترین نسخه از این مجموعه اساسینز کرید بازی ASSASSIN’S CREED VALHALLA نام دارد. علاوه بر این بازی Assassin’s creed odyssey یکی از خوب های این مجموعه است که نقد های مثبت زیادی را دریافت کرده و توصه می کنیم که آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Assassin's Creed Syndicate برای کامپیوتر|گیمباتو

 

اما در رابطه با بازی Assassin’s Creed Syndicate باید بدانید که ابتدا در تاریخ 23 اکتبر 2015 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است. اما طولی نکشید که نسخه ویندوز این بازی هم در تاریخ 19 نوامبر 2015 توسط یوبی سافت منتشر شده است. این نهمین قسمت از بازی های اساسینز کرید است که دنباله Assassin’s Creed Unity در سال 2014 است.

داستان سرایی همانند نسخه های قبلی اساسینز کرید صورت گرفته و شامل دنیایی از رویدادهای واقعی در تاریخ بشر است که قرن ها بین دو جناج جنگ و ستیز وجود داشت. روایت این بازی هم مربوط به ادامه فعالیت های مخفی کاری همان قهرمان ناشناس و دیده نشده در بازی Assassin’s Creed Unity است. داستان واقعی این بازی در سال 1868 همزمان با انقلاب صنعتی در لندن اتفاق می افتد و دو قاتل به نام های Evie Frye و Jacob را دنبال می کند که در میان آشوب و جنایت های سازمان یافته برای پس گرفتن شهر از کنترل تمپلارس مبارزه می کنند. داستان این بازی همچنین به دنبال نوه جیکوب (لیدیا فرای) به سال 1916 میلادی و جنگ جهانی اول کشیده می شود. 

دانلود بازی Assassin's Creed Syndicate برای کامپیوتر|گیمباتو

 

این بازی اکشن و ویدیویی Assassin’s Creed Syndicate از دید سوم شخص اجرا می شود و دنیای باز آن با پای پیاده و کالسکه هدایت می شود. این بازی سیستم های مسافرتی جدید و مکانیک های جنگی و مخفی کاری پیشرفته را معرفی می کند که سطح جدیدی به ژانر اکشن و مخفی کاری اضافه می کند.

بازی اساسینز کرید سیندیکیت نقدهای مثبتی دریافت کرد و به خاطر جلوه های بصری، شخصیت ها، روایت و طراحی سطح آن مورد تحسین قرار گرفت. این بازی نقد های مثبتی دریافت کرده و نامزد جوایز متعددی از جمله بهترین اکشن/ماجراجویی در The Game Awards 2015 شد.

این یک بازی اکشن ماجراجویی و مخفی کاری از دید سوم شخص است که دارای عناصر گیم پلی مشابه با دیگر بازی های مجموعه Assassin’s Creed است. شما در یک دنیای باز که از ناحیه وسیع تر لندن ویکتوریایی تشکیل شده است کاوش می کنید و بسیار بزرگتر از ورودی های قبلی است. نگهبان شهر که قبلا مشاهده می کردید اکنون جای خود را به یک پلیس داده که کمتر با بازیکن درگیر می شود مگر اینکه در حضور آن جنایتی انجام دهید. دشمن اصلی بازیکن در عوض یک باند خیابانی تحت کنترل تمپلارها به نام “Blighters” است.

دانلود بازی Assassin's Creed Syndicate برای کامپیوتر|گیمباتو

همانطور که در بالا هم گفتیم شخصیت اصلی این بازی جیکو و اوی فرای است، دو قلوهایی که هر کدام مهارت متفاوتی دارند و شما می توانید به صورت همزمان آنها را کنترل کنید. جیکوب یک جنگجوی خون گرم است که در نبردهای تن به تن تخصص دارد ولی ایوی در مخفی کاری و شوخ طبی مهارت بی نظیری دارد. از میان تمامی تکنیک ها و مکانیک های بازی پرتاب طناب برای ایجاد یک زیپ لاین بین ساختمان ها و بالا رفتن از سازه ها ما را شگفت زده می کند.

علاقمندان می توانند این بازی را به طور کاملا رایگان از همین جا یعنی گیمباتو منبع بازی کامپیوتر در ایران دریافت کنند. جهت دانلود بازی Assassin’s Creed Unity به باکس دانلود در پایین مراجعه کنید. شما می توانید علاوه بر کامپیوتر از این بازی بر روی پی اس 4 و ایکس باکس وان استفاده کنید.

دانلود نسخه ElAmigos 1.51 Gold Edition| حجم فایل : 22.9 گیگابایت | بصورت کرک شده
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 1.9GB Download
دانلود نسخه ASSASSIN’S CREED SYNDICATE GOLD EDITION 1.51 | نسخه FITGIRL | حجم 22 گیگابایت | بصورت کرک شده
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 1.7GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
نامزد 3 جایزه بفتا
7 برنده و 18 نامزدی در مجموع

رده سنی:M-16
برای افراد زیر 16سال شاید مناسب نباشد.

دارای میانگین نمرات 74 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7 3770 @ 3.5 GHz / AMD FX 8350 @ 4.0 GHz Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz / AMD FX 6350 @ 3.9 GHz CPU
NVIDIA GeForce GTX 760 (4GB) or the newer GTX 970 (4GB) / AMD Radeon R9 280X (3GB of VRAM) or better NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) VGA
8GB RAM 6GB RAM RAM
30GB 30GB HHD
Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions) Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions) OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی