وقت مسابقات فرا رسیده است. تیم خود را جمع کنید و سبک های مختلف دوجو را به آنها آموزش دهید. با استفاده از هوش و
وقت مسابقات فرا رسیده است. تیم خود را جمع کنید و سبک های مختلف دوجو را به آنها آموزش دهید. با استفاده از هوش و ذکاوت خود در سریع ترین

دانلود بازی Cobra Kai 2: Dojos Rising برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Cobra Kai 2: Dojos Rising شما میتوانید با انواع سبک های مبارزه دوجو به طور کامل آشنا شوید. تیم خود را جمع کرده و آنها را آموزش دهید تا بتوانید در مسابقات مختلف شرکت کنید. ورزش دوجو تقریبا مانند ورزش های رزمی دیگر کره ای و ژاپنی می باشد و سبک های مختلفی دارد که در این بازی شما متوانید سبک های نیش عقاب، کبرا کای و میاگی-دو را آموزش ببینید.

دانلود بازی Cobra Kai 2: Dojos Rising برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی اکشن کامپیوتری Cobra Kai 2: Dojos Rising دارای چندین حالت مختلف می باشد. شما میتوانید خط داستانی بازی را سپری کنید و در شهر بگردید، یا میتوانید در بخش دیگری از بازی فقط در مسابقات داخل سالن شرکت کنید. حالت دیگر بازی را میتوانید با دوستان خود تجربه کنید و با آنها مسابقه دهید. در بازی میتوانید آموزش ببینید و سپس سبک خود را برای مبارزه انتخاب کنید. هر سبک قدرت منحصر به فرد خود را دارد و شما آزادید هرکدام را که میخواهید انتخاب کنید. تیم خود را جمع کنید زیرا قرار است مسابقات بلند مدت و سختی را پشت سر بگذارید. در بازی بیش از 25 شخصیت متفاوت وجود دارد که میتوانید برای مبارزه و تیم خود از آنها استفاده نمایید.

دانلود بازی Cobra Kai 2: Dojos Rising برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Cobra Kai 2: Dojos Rising یک بازی مسابقه کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Flux Games ساخته و در سال 2022 توسط شرکت بازی سازی GameMill Entertainment به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی