دزموند مایلز به ایتالیای دوره رنسانس باز می گردد تا زندگی جدش اتزیو آدیتوره را دنبال کند. اتزیو پس از دیدن خانه ی ویران شده
دزموند مایلز به ایتالیای دوره رنسانس باز می گردد تا زندگی جدش اتزیو آدیتوره را دنبال کند. اتزیو پس از دیدن خانه ی ویران شده اش، در تلاش برای بازسازی

 

Assassin’s Creed Brotherhood تجربه تک‌نفره مورد تحسین منتقدین از Assassin’s Creed بازگشته و بهتر از همیشه هم بازگشته است، زیرا Ezio در یک مبارزه حماسی علیه گروه قدرتمند Templar Order قرار گرفته است. در حال حاضر یک استاد قاتل افسانه ای، او باید به بزرگترین شهر ایتالیا، رم، مرکز قدرت، طمع و فساد سفر کند تا به قلب دشمن ضربه بزند. شکست دادن ظالمان فاسدی که در آنجا مستقر شده اند نه تنها به قدرت، بلکه به رهبری نیاز دارد، زیرا اتزیو به کل اخوان فرمان می دهد که در طرف او جمع می شوند. تنها با کار کردن با یکدیگر، Assassin ها می توانند دشمنان فانی خود را شکست دهند.

دانلود بازی Assassin's Creed Brotherhood برای PC | گیمباتو

ویژگی های کلیدی:

یک اسطوره باشید: Ezio را که اکنون یک قاتل افسانه‌ای است، به ماجراجویی جدیدی با بیش از 15 ساعت گیم‌پلی تک‌نفره داستان‌محور ببرید.

رهبری و کنترل یک برادری افسانه ای: صنف خود را استخدام و سفارشی سازی کنید. قاتلان را آموزش دهید و سطح آنها را ارتقا دهید و به آنها دستور دهید تا در تلاش شما به شما کمک کنند.

استفاده از سلاح های مخفی: با استفاده از ابزارهایی مانند دارت های سمی، چتر نجات، تیغه های مخفی دوتایی، تفنگ های مخفی و یک ماشین پرنده پیشرفته که از طرف لئوناردو داوینچی در اختیار دارید، به سرعت دشمنان خود را از بین ببرید.

قلب یک شهر را برنده شوید: از ارزی که به سختی به دست آورده اید برای احیای پایتخت در حال فروپاشی استفاده کنید. شهروندان را به هدف خود جلب کنید و جناح ها و ماموریت های اضافی را باز کنید.

دانلود بازی Assassin's Creed Brotherhood برای PC | گیمباتوAssassin’s Creed: Brotherhood یک بازی سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۰ توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این سومین قسمت اصلی از سری Assassin’s Creed، و دومین فصل از “سه گانه Ezio” است که دنباله مستقیم Assassin’s Creed II در سال 2009 است. داستان در یک تاریخ تخیلی از وقایع دنیای واقعی می گذرد و مبارزات هزاران ساله بین قاتلان که برای حفظ صلح و اراده آزاد می جنگند و تمپلارها که خواهان صلح از طریق کنترل افکار هستند را دنبال می کند. قاب‌بندی داستان در قرن بیست و یکم اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی بازی، دزموند مایلز را نشان می‌دهد که با استفاده از ماشینی به نام Animus، خاطرات جد قاتل خود، Ezio Auditore da Firenze را زنده می‌کند تا راهی برای جلوگیری از آخرالزمان سال 2012 پیدا کند. به عقیده بسیاری از گیمر ها، این بخش از سری بازی ها اساسینز کرید، بهترین و پسندیده ترین عضو از این مجموعه بازی ها بوده و هست. نسخه نهائی این بازی کلاسیک و تاریخی را می توانید با استفاده از لینک ها موجود بر روی همین صفحه، از وبسایت گیمباتو دانلود، نصب و اجرا نمائید.

دانلود بازی Assassin's Creed Brotherhood برای PC | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی