تاج و تخت پس از ترور پادشاه خالی می نشیند. بدون وارث، وصیت پادشاه فقید حکم می کند که پادشاه بعدی توسط مردم انتخاب می
تاج و تخت پس از ترور پادشاه خالی می نشیند. بدون وارث، وصیت پادشاه فقید حکم می کند که پادشاه بعدی توسط مردم انتخاب می شود و بدین ترتیب مبارزه

Metaphor ReFantazio.banner1

بازی Metaphor: ReFantazio در دنیای بسیار فانتزی روایت می شود.  بازیکنان در دنیای پر از استعاره و نماد قرار می‌گیرند که شخصیت‌های مختلفی در آن زندگی می‌کنند. داستان حول شخصیت اصلی، که ممکن است تجربه‌ای از بحران هویتی را پشت سر گذاشته باشد، می‌چرخد. شخصیت ناشناخته شما ابتدا به دنبال کشف حقیقت در مورد خودش و سپس رسیدن به تخت پادشاهی تلاش می کند.

Metaphor ReFantazio.banner2

بازی Metaphor ReFantazio یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد و این بازی به بررسی مسائل عاطفی و فلسفی می‌پردازد، و بازیکنان را به تأمل در مورد هویت و معنای زندگی دعوت می‌کند. بازی دارای سیستم نبرد نوبتی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از توانایی‌های خاص شخصیت‌ها، استراتژی‌های مختلفی را برای مقابله با دشمنان به کار گیرند. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های خود را با انتخاب مهارت‌ها و توانایی‌ها، به شکلی منحصر به فرد سفارشی‌سازی کنند. محیط‌های زیبا و هنری: طراحی محیط‌ها و گرافیک بازی به‌طور خاصی بر روی جوانب هنری و زیبایی‌شناسی تمرکز دارد و دنیای خیال‌انگیزی را به تصویر می‌کشد. در کل، Metaphor: ReFantazio یک تجربه عمیق و زیبا را ارائه می‌دهد که بازیکنان را به دنیای خیالی و چالش برانگیز خود دعوت می‌کند.

Metaphor ReFantazio.banner3

بازی کامپیوتری Metaphor ReFantazio را استدیو بازی سازی ATLUS ساخته است و با همکاری شرکت بازی سازی افسانه ای SEGA این بازی را به بازار عرضه کرد. شرکتی که این بازی را به بازار عرضه کرد نقش بزرگی در بچگی های ما داشته است زمانی که بی دغدغه ساعت ها به بازی کردن می پرداختیم و نگران هیچ چیز نبودیم. SEGA این بازی را در تاریخ  10 اکتبر سال 2024 به بازار عرضه کرد و سبک های این بازی نقش آفرینی , ماجراجویی , فانتزی , اکشن , سوم شخص می باشد. نمره ای که این بازی از منتقدان دریافت کرده است بسیار بالا و خارق العاده می باشد و نمره 94 را از منتقدان دریافت کرده است و در سایت متاکرتیک برچسب Must play دارد. گیمرها و کاربران سایت استیم نیز با وجود قیمت بسیار بسیار بالای 70 دلاری این بازی نمره خوبی به آن داده اند. این بازی توسط قفل دنوو پشتیبانی می شود. اما ما برای شما دوستان عزیز نسخه رایگان این بازی را قرار داده ایم و می توانید از طریق لینک های موجود در پایگاه داده گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و به راحتی آن را نصب و اجرا بکنید و سعی کنید در این مسابقات برنده شوید و تاج و تخت را از آن خود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی