logo.gamebato
شما به سختی موفق به فرار از سفینه فضایی در حال انفجار خود شده اید. اکنون در یک غلاف فرار قدیمی، در فضا به رحمت
امتیاز:
3.9/5
شما به سختی موفق به فرار از سفینه فضایی در حال انفجار خود شده اید. اکنون در یک غلاف فرار قدیمی، در فضا به رحمت کیهان می روید. بدون آگاهی

دانلود بازی Tin Can برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Tin Can خواهیم دید که می‌توانید از دستگاه های مختلف استفاده کرده و بازی را جلو ببرید. این اجزای الکترونیکی به همدیگر مرتبط شده‌اند و شما می توانید با استراتژی های مد نظر خودتون درستشون کنید. باید تمرکز داشته و اجازه ندهید که همه سیستم‌های شما از کار بیفتند. می‌توانید از فیوز استفاده کرده و فشار و اتمسفر دما را مدیریت کنید. یک کتاب راهنما هست که دستور العمل انجام کارها در آن نوشته شده است.

دانلود بازی Tin Can برای کامپیوتر | گیمباتو

این بازی که بازی فضایی برای کامپیوتر می باشد , می‌توانید هر سیستمی از ژنراتور اکسیژن گرفته تا چراغ‌های اضطراری را به همدیگر متصل کرده و آن‌ها را مدیریت کنید. آسیب دیدن آن‌ها می‌تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. باید دکمه‌های معیوب را پیدا کرده و ببینید که کدام یک از کانکتورهای الکتریکی به‌خوبی کار می‌کنند. بازی ماهیت شبیه‌سازی شده دارد و مدیرتی کردن منابع شما را در وضعیت بهتری قرار خواهد داد.

دانلود بازی Tin Can برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Tin Can توسط شرکت Tin Can Studio توسعه و ساخته شده است. و کمپانی IndieArk آن را به بازار عرضه کرده است این بازی در سال 2022 منتشر شده است. ژانرهای این بازی بقا , تخیلی , فضایی , استراتژیک می باشد. همین الان می توانید این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و برای زنده ماندن در این ایستگاه فضایی بی رحم تلاش کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی