Aspyr بازی Tomb Raider IV، V و VI Remaster را معرفی کرد

Aspyr بازی Tomb Raider IV، V و VI Remaster را معرفی کرد

Aspyr اعلام کرد که بازی‌ Tomb Raider بیشتری را در اوایل سال 2025 به سیستم‌ های مدرن می‌ آورد. این مجموعه The Last Revelation Chronicles و فرشته تاریکی را که مورد انتقاد منتقدان قرار گرفته است، جمع‌آوری و بهبود خواهد بخشید.

Aspyr به سری ریمسترهای سریع خود با انتشار آتی Tomb Raider IV-V-VI Remastered ادامه می دهد. چندی پیش، این شرکت بازی Tomb Raider I–III Remastered را منتشر کرد که با استقبال خوبی روبرو شد، که بازی‌ های پلتفرم قوی Core Designs را به نسل جدیدی از گیمرها آورد و از طریق ارتقاء کیفیت، سری اصلی را ساخت. در دسترس تر از همیشه Tomb Raider IV-V-VI Remastered از بهترین ماجراجویی های لارا برای پلی استیشن 1 در Tomb Raider: The Last Revelation و Tomb Raider: Chronicles و یکی از بدترین بازی های PlayStation 2 در Tomb Raider: The Angel of Darkness بیرون خواهد آمد.

Aspyr بازی Tomb Raider IV، V و VI Remaster را معرفی کرد

مجموعه جدید Tomb Raider شامل دو بازی بزرگ و یک ورودی Divisive است

این سه بازی همان ارتقاهایی را دریافت خواهند کرد که در مجموعه قبلی ریمستر Tomb Raider دیده شده بود. بازیکنان می‌ توانند از تصاویری باکیفیت لذت ببرند که در هر صفحه نمایش 4K احساس هیجان می‌ کنند، اما اگر مشتاق نوستالژی هستید، می‌ توانید گرافیک‌ ها را در هر زمانی در طول بازی خود به مدل‌ های چند ضلعی اصلی تغییر دهید. در مورد کنترل ها هم همینطور. بازیکنان می توانند بین یک سیستم حرکتی جدید و پویاتر یکی را انتخاب کنند یا با کنترل های اصلی سبک تانک بازی کنند. افزوده‌ های جدید به شکل حالت عکس و ارتقای کیفیت، مانند سلامت رئیس، جوایز و دستاوردها خواهد بود. مجموعه بازسازی‌ شده برای عرضه در ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ تنظیم شده است و برای کنسول‌ های پلی‌ استیشن، سری ایکس‌ باکس، سوییچ و کامپیوتر شخصی در دسترس خواهد بود. 

Tomb Raider: The Last Revelation در ابتدا در سال 1999 برای PS1 منتشر شد و یک پورت Sega Dreamcast بهبود یافته در سال بعد منتشر شد. این بازی یک لارا 21 ساله را دنبال می کند که به تازگی از یک سانحه هوایی که تنها بازمانده آن بود جان سالم به در برده است. لارا سپس به مصر می رود تا بهترین کاری را انجام دهد. در طول راه، او موفق می شود خدای مصر باستان ست و مربی سابقش، ورنر فون کروی را ناراحت کند و زنجیره ای از حوادث را رقم بزند که ممکن است پایان جهان را به همراه داشته باشد. Chronicles اولین ورود به جهان از نظر زمانی است که بازیکنان را با یک لارا 14 ساله آشنا می کند که یک نسخه ماوراء طبیعی از ایرلند و بعداً یک تور در ایتالیا برگزار می کند.

Aspyr بازی Tomb Raider IV، V و VI Remaster را معرفی کرد

سپس Tomb Raider: The Angel of Darkness منتشر شد. فرشته تاریکی پس از انتشار به شدت مورد بررسی قرار گرفت و طرفداران زیادی در بین بازیکنان پیدا نکرد. اولین حضور لارا در پلی استیشن 2 یک اشتباه عجیب برای Core Designs و مجموعه موفق آنها بود. یکی از دلایل شکست آن را می توان به چرخه توسعه شتابزده آن نسبت داد. فیلم داستانی Lara Croft: Tomb Raider – The Cradle of Life با بازی آنجلینا جولی قرار بود در جولای سال 2003 اکران شود و Eidos تلاش کرد تا این بازی در قفسه‌ های فروشگاه‌ ها عرضه شود. اینها با توجه به شرایط موجود، انتخاب‌ های شگفت‌ انگیزی برای پورت‌ های بازسازی‌ شده هستند، اما زمان نشان خواهد داد که آیا Aspyr می‌ تواند این بازی‌ های ناامیدکننده را برای عرضه در سیستم‌ های مدرن شکل دهد یا خیر.

برای اطلاع از جدیدترین اخبار حوزه گیم, گیمباتو را دنبال کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی