5 بازی مانند سه گانه Arkham

5 بازی مانند سه گانه Arkham

پس از 8 سال از راه اندازی رسمی خود ، Batman: Arkham Knight با دو بازی اول این سریال به عنوان بخشی از Trilogy Batman: Arkham برای Nintendo Switch همراه شد. اکنون می توانید یکی از بزرگترین ماجراهای همه زمان ها را در نینتندو تجربه کنید. در اینجا 5 بهترین بازی مانند سه گانه Arkham وجود دارد که باید در مرحله بعدی بازی کنید.

در زیر توصیه های بسیار خوبی برای بهترین بازی ها مانند Trilogy Arkham پیدا خواهید کرد. برخی از آنها در دستگاه های نینتندو در دسترس هستند و برخی دیگر منحصر به فرد سکو هستند. در ادامه با گیمباتو همراه باشید.

5. Alan Wake 2

Alan Wake 2

Alan Wake 2 یک بازی ترسناک بقا در سال ۲۰۲۳ است که توسط Remedy Entertainment توسعه یافته و توسط Epic Games Publishing منتشر شده است. دنباله‌ی آلن ویک (2010)، داستان رمان‌ نویس پرفروش آلن ویک را دنبال می‌ کند که به مدت 13 سال در یک بعد جایگزین گرفتار شده است، در حالی که تلاش می‌ کند با نوشتن داستانی ترسناک شامل یک مامور ویژه FBI به نام ساگا اندرسون، فرار کند. بازی Alan Wake 2 دارای عناصر کارآگاهی است: هنگام بازی به عنوان Saga، بازیکنان می توانند به فضای خالی از دشمن به نام “Mind Place” دسترسی داشته باشند.

4. Bayonetta 3

Bayonetta 3

Bayonetta 3 یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۲ توسط PlatinumGames توسعه یافته و توسط نینتندو برای نینتندو سوییچ منتشر شده است. Bayonetta 3 از جادوگر شکار فرشته بایونتا پیروی می کند که باید با سلاح های زیستی ساخته دست بشر به نام Homunculi روبرو شود که توسط موجودی به نام Singularity رهبری می شود که تهدید به نابودی چندجهانی است. او توسط مجموعه ای از شخصیت ها، از جمله مجموعه ای از همتایان جهان جایگزین از خودش کمک می کند. و یک جادوگر جدید به نام ویولا.

3. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یکی از بهترین بازی های Nintendo Switch است که تاکنون ساخته شده است و شباهت های بسیاری را با سری Arkham به اشتراک می گذارد. این بازی جهان باز دارای یک سیستم جنگی سرگرم کننده است که می توانید یک مخزن برای پرسه زدن Hyrule ایجاد کنید. بازی های Zelda همیشه چیزی خارق العاده از پادشاهی ارائه می دهند و هیچ تفاوتی با داستان رضایت بخش خوب و راه های بی پایان برای بازی ندارد.

داستان بازی روایت چندین سال پس از شکست گانون در Breath of the Wild، لینک و پرنسس زلدا در یک طاق در زیر قلعه هیرول کاوش می کنند و با لوح های سنگی سونائو، یک تمدن باستانی و پیشرفته از نظر تکنولوژی روبرو می شوند.

2. God of War (2018)

God of War

Kratos و Bruce Wayne نمادهای فرهنگی بازی های ویدیویی در این مرحله هستند. بازی God of War با سه گانه Arkham ارتباط زیادی دارد. این مبارزات متمرکز است ، روایتی عمیقاً جذاب دارد و شما را با پیچ و تاب های غیر منتظره و چرخش آن از بین می برد. God of War (2018) یک شاهکار در همه قلمروها است ، و سزاوار آن است که هنگام صحبت در مورد بهترین بازی هایی مانند سه گانه Arkham ، ذکر شود.

1. Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2 شباهت چشمگیری با سه گانه Arkham دارد ، احتمالاً به این دلیل که به شدت از آنها الهام گرفته است. همه چیز از سیستم جنگی گرفته تا مکانیک Traversal و همچنین سیالیت در حین انجام این کار ، دائماً به شما یادآوری می کند که چقدر مانند بهترین کار Rocksteady بازی می کند. Marvel’s Spider-Man 2 پناهگاه نهایی برای کسانی است که اخیراً سه گانه Arkham را به پایان رسانده اند و تجربه دیدنی دیگری را می خواهند.

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی