کراس اوورهای افسانه ای بازگشتند! این مجموعه پر اکشن متشکل از هفت عنوان منحصربه‌فرد، مملو از بازیکنان سنگینی مانند X-MEN VS است. STREET FIGHTER و
کراس اوورهای افسانه ای بازگشتند! این مجموعه پر اکشن متشکل از هفت عنوان منحصربه‌فرد، مملو از بازیکنان سنگینی مانند X-MEN VS است. STREET FIGHTER و MARVEL vs. CAPCOM 2 New

دانلود بازی MARVEL vs. CAPCOM Fighting Collection: Arcade Classics برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی MARVEL vs. CAPCOM Fighting Collection: Arcade Classics مجموعه شامل تعدادی از بازی‌های مبارزه‌ای است که در دهه 1990 و اوایل 2000 منتشر شده‌اند. در این بازی‌ها، بازیکنان می‌توانند با انتخاب قهرمانان و ضدقهرمانان مختلف از دنیای Marvel مانند Spider-Man، Wolverine و Iron Man و همچنین شخصیت‌های معروف از دنیای Capcom مانند Ryu، Chun-Li و Mega Man به مبارزه بپردازند.

MARVEL vs CAPCOM.Fighting.Collection Arcade.Classics.banner2

بازی‌ها با بهبودهای گرافیکی و صوتی ارائه می‌شوند و به بازیکنان امکان می‌دهند تا از نسخه‌های به‌روز‌شده و کلاسیک بازی‌ها لذت ببرند. یکی از ویژگی‌های کلیدی این بازی، سیستم انتخاب شخصیت‌های چندگانه است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تیم‌هایی از شخصیت‌ها را برای مبارزه‌های ترکیبی ایجاد کنند. بازی MARVEL vs. CAPCOM Fighting Collection: Arcade Classics یک بازی در ژانر مسابقه برای کامپیوتر می باشد و  بازیکنان می‌توانند به صورت محلی یا آنلاین با دوستان و رقبا به رقابت بپردازند، با استفاده از سیستم رتبه‌بندی و حالت‌های مختلف بازی. اما بیشترین لذت این بازی انتخاب طیف گسترده ای از شخصیت ها می باشد , بازی‌ها شامل شخصیت‌های متنوع با مهارت‌ها و حرکات ویژه خود هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهد استراتژی‌های مختلفی را در مبارزات امتحان کنند.

MARVEL vs CAPCOM.Fighting.Collection Arcade.Classics.banner3

بازی کامپیوتری Marvel vs. Capcom: Fighting Collection – Arcade Classics طعم نوستالژی بچگی های ما رو می دهد , زمانی که بدون هیچ گونه دغدغه ای با آتاری ساعت ها به بازی کردن می پرداختیم. این بازی را شرکت بازی سازی CAPCOM Co ساخته و خودش این بازی را در 11 سپتامبر سال 2024 برای Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه کرد و فعلا هنوز خبری از عرضه این بازی کنسول های نسل نهم موجود نمی باشد. این بازی توجه منتقدان گیم را به خود جلب کرد و کاربران استیم نیز با وجود قیمت 50 دلاری از این بازی استقبال بازی بسیار خوبی کرده اند. ژانرهای اصلی این بازی مبارزه ای , آرکید , اکشن , مسابقه می باشد. شما دوستان عزیز اگر علاقه مند شدید که که اوقات بچگی خود را یکبار دیگه بچشید می توانید این بازی را به همراه آخرین آپدیتش را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی آن را نصب و اجرا بکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی