به من بگو چرا بازی ماجراجویی اپیزودیک برنده چند جایزه از Dontnod Entertainment است که در آن دوقلوها از پیوند ماوراء طبیعی خود برای کشف
به من بگو چرا بازی ماجراجویی اپیزودیک برنده چند جایزه از Dontnod Entertainment است که در آن دوقلوها از پیوند ماوراء طبیعی خود برای کشف حقیقت گذشته آشفته خود استفاده

دانلود بازی Tell Me Why All برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی Tell Me Why All حول محور تایلر و آلیسون، دو خواهر دوقلو به نام‌های تایلر و آلیس می‌چرخد، که پس از سال‌ها جدایی، به زادگاه خود در آلاسکا برمی‌گردند تا با گذشته خود و مرگ مادرشان روبرو شوند. در طی یک اتفاق بسیار وحشتناک که 10 سال پیش رخ داد , این 2 مادر خود را از دست می دهند. آنها در طول بازی باید خاطرات و تجربیات مشترک خود را مرور کنند و به کمک توانایی خاصی که دارند، یعنی توانایی «خواندن افکار» یکدیگر، حقیقت‌هایی را در مورد جنایات گذشته‌شان کشف کنند.

دانلود بازی Tell Me Why All برای کامپیوتر | گیمباتو

یکی از ویژگی‌های کلیدی بازی، تأثیر انتخاب‌های بازیکن بر روی پیشرفت داستان است. انتخاب‌های انجام شده توسط بازیکن می‌توانند بر روی روابط شخصیت‌ها و مسیر داستان تأثیر بگذارند. Tell Me Why به مسائل اجتماعی و هویتی از جمله هویت جنسی، خانواده و بحران‌های روحی می‌پردازد. این بازی تلاش دارد تا تجارب واقعی افراد را با حساسیت و دقت به تصویر بکشد. بازی دارای محیط‌های بسیار زیبا و قابل کاوش است. برای پیشرفت در بازی، به کاوش در جزئیات محیط بپردازید. این کار به شما کمک می‌کند تا اشیاء و یادداشت‌های مهمی را پیدا کنید که ممکن است اطلاعات ضروری دربارهٔ داستان را ارائه دهند. اشیاء قابل تعامل را بررسی کنید. برخی از این اشیاء به شما در درک بهتر داستان و شخصیت‌ها کمک می‌کنند. Tell Me Why یک بازی در ژانر رازآلود برای کامپیوتر می باشد , و یک بازی‌ای است که بیشتر بر روی واکنش‌های عاطفی و داستان‌محور تمرکز دارد.

دانلود بازی Tell Me Why All برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Tell Me Why All یک بازی 3 قسمتی می باشد که توسط شرکت بازی سازی DONTNOD Entertainment ساخته شده و مراحل توسعه این بازی را بر عهده داشته است و  استدیو معروف بازی سازی Xbox Game Studios این بازی را به صورت انحصاری فقط برای Xbox و رایانه های شخصی منتشر کرد. تاریخ عرضه اولین قسمت این بازی 27 آگوست سال 2020 می باشد. سبک های اصلی این بازی Choices Matter و Multiple Endings می باشد و دیگر ژانرهای این بازی ماجراجویی , درام , شبیه سازی , رازآلود , سوم شخص می باشد. نمره ای که این بازی از منتقدان دریافت کرده بسیار قابل قبول می باشد و گیمرها نیز به 3 قسمت این بازی نمره بسیار خوبی را اختصاص داده اند. شما دوستان عزیز اگر به دنبال یک بازی که در آن اثر پروانه ی داشته باشد می گردید می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و نیم بها از طریق سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را استخراج و نصب بکنید , و با این 2 خواهر در یک ماجراجویی همراه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی