logo.gamebato

به‌روزرسانی جدید و رایگان Pacific Drive بهترین بازی بقا در سال 2024 را گسترش می‌دهد

Pacific Drive بهترین بازی بقا در سال 2024 با بروزرسانی جدید گسترش می یابد

Pacific Drive بهترین بازی بقا در سال 2024 با بروزرسانی جدید گسترش می یابد

بازی Pacific Drive یکی از بهترین بازی‌های بقا در سال 2024 است که با گزینه‌های سختی اضافه، موسیقی سفارشی و موارد دیگر به صورت رایگان بهتر شد.

Pacific Drive بهترین بازی بقا در سال 2024 با بروزرسانی جدید گسترش می یابد

Pacific Drive بدون شک منحصربه‌فردترین بازی بقا در سال 2024 است. بازی Palword غول‌پیکر است… درست، بازی V Rising مملو از خون‌آشام‌ها است… باز هم درست، اما هیچ‌کدام از این بازی ها چیزی را ندارند که جدیدترین بازی استودیو Ironwood ارائه می‌دهد: یک ماشین قابل ارتقاء از خودتان که مدام در حال کاوش هستید تا خود و چرخ هایتان را زنده نگه دارید. همراه با یک حلقه سرکش و محیط علمی تخیلی آخرالزمانی، هیچ بازی دیگری مانند آن را پیدا نمی کنید. اگر هنوز قصد شیرجه ر

Pacifiv Drive بهترین بازی بقا در سال 2024 با بروزرسانی جدید گسترش می یابد

فتن در آن را نداشته اید، Pacific Drive به تازگی محتوای بیشتری دریافت کرده است.

به‌روزرسانی آپدیت های بزرگی برای Pacific Drive دارد و همگی رایگان است. اکنون می‌توانید از بین 6 تنظیمات پیش‌فرض گیم‌پلی با بیش از 50 تنظیمات قابل تنظیم انتخاب کنید که به شما کنترل کامل روی سطح سختی بازی، مکانیک و واقع‌گرایی آن را می‌دهد. پیش‌تنظیم جدید Iron Wagon بازی با چالش‌های بسیار سخت‌تر و حالت جدید permadeath سخت‌ترین است. اگر ترجیح می دهید سطح آسان آن را بازی کنید، Scenic Tour برعکس عمل می کند: مرگی وجود ندارد و چالش به طور قابل توجهی کمتر است.

همچنین می‌توانید از پیش تنظیماتی را انتخاب کنید که بر نحوه عملکرد خودرو تأثیر می‌گذارد که نیاز به منابع و کاردستی را کاهش می‌دهد. سپس بیش از 50 گزینه برای تنظیمات گیم پلی وجود دارد، بنابراین می توانید مواردی مانند قدرت موتور، الزامات ساخت، کنترل باد و شدت پنچر شدن لاستیک را به هر نوعی که برای شما مناسب است تنظیم کنید. اساساً، کنترل کامل بر تمامی قابلیت های بازی در Pacific Drive به شما داده شده است، بنابراین اکنون زمان مناسبی برای دانلود بازی و لذت بردن از آن است.

با این حال، هنوز سرعت خود را کاهش ندهید، زیرا در Drive Your Way موارد بیشتری نیز وجود دارد. اکنون می‌توانید سپرها و چرخ‌ها را به‌طور کامل رنگ کنید و لوازم آرایشی کلکسیونی جدیدی بیابید و در هنگام رانندگی در زمین‌های بایر، حسی از خانه را به شما هدیه دهد. یک قابلیت مهم دیگر هم وجود دارد و اکنون می توانید آهنگ های محبوب خود را در بازی پخش کنید. به سادگی آهنگ هایی را که در بازی می خواهید در یک فایل قرار دهید و سپس آنها را در رادیو ماشین یا از طریق جوک باکس در دسترس قرار دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی