logo.gamebato

پچ بعدی Diablo IV این ویژگی مورد علاقه طرفداران را حذف خواهد کرد

پچ بعدی Diablo IV ویژگی انتخاب کاراکتر را حذف می کند

پچ بعدی Diablo IV ویژگی انتخاب کاراکتر را حذف می کند

انتخاب کاراکترها در آپدیت بزرگ بعدی بازی Diablo IV تغییر خواهد کرد و چیزی را که طرفداران نزدیک به 25 سال از آن لذت می بردند دیگر در دسترس نیست. دیابلو 4 یا IV یک بازی کامپیوتری سبک اکشن است که توسط استودیو Blizzard Entertainment منتشر شده است و طبق ادعای سازنده در پچ بعدی این بازی ویدیویی قابلیت انتخاب کاراکترها حذف می شود و دسترسی به آن امکان پذیر نیست.

پچ بعدی Diablo IV ویژگی انتخاب کاراکتر را حذف می کند

تغییر امری دشوار است که بتوان با آن دست و پنجه نرم کرد. ما به عنوان انسان تمایل داریم که اخلاق را به تغییر نسبت دهیم و بسته به احساسات خود به آن برچسب «خوب» یا «بد» بزنیم، اما حقیقت این است که عموماً این امر به سادگی خنثی است. رها کردن چیزها یا پذیرفتن آشفتگی ناشی از تبدیل چیزی به چیز دیگری می تواند دشوار باشد، و این قطعاً زمانی است که یک چیز محبوب و دوست داشتنی را از دست می دهید یا تغییر می کند. در Diablo 4 ، این حس به طرفداران ضربه می زند و دلیل خوبی هم دارد.

همه موضوع بحث ما در حاشیه انتخاب کاراکترها در بازی دیابلو 4 متمرکز است. به بازی Dead by Daylight فکر کنید و از صحنه دور نخواهید بود. صحنه آتش سوزی برای انتخاب شخصیت در بازی Diablo 2 شروع شد، و این را هم به عنوان یک فراخوان به عنوان قبلی و هم به نسلی تبدیل کرد که بیش از 25 سال در این مجموعه وجود داشت.

همه چیز در حال تغییر است، زیرا به‌روزرسانی 2.0 دیابلو 4 برای اکشن نقش آفرینی تنظیم شده است تا نحوه عملکرد صفحه انتخاب شخصیت را تغییر دهد. در جدیدترین ساخت حوزه آزمایش عمومی، نمای گسترده‌تر همه شخصیت‌هایی که دور یک آتش ایستاده‌اند، از بین رفته است. در جای خود یک نمای بزرگنمایی شده از هر شخصیت وجود دارد که به تنهایی در تاریکی ایستاده است. ممکن است انتظار داشته باشید که مبادله بین شخصیت‌ها نمایی اجمالی از صحنه قبلی را نشان دهد، اما در عوض یک محو شدن ساده به سیاه رخ می‌دهد.

این یک تغییر عجیب است که باعث می شود برخی از طرفداران محبوب بازی Diablo IV حسرت بخورند. از نظر ما هدف سازنده از این تغییر قرار دادن آسان کلاس‌های جدید، مانند Spiritborn در آینده است و برای هر قهرمان اضافی که ممکن است در بازی ظاهر شود، آن را در آینده مقاوم می‌کند. در حال حاضر که ما در حال نگارش این مقاله هستیم، بلیزارد هیچ نظریه ای در این مورد نداشته و همچنان باید منتظر بمانیم که چه تغییر بزرگی را در ادامه حذف قابلیت انتخاب کاراکترها از دیابلو 4 ایجاد می کند.

با این حال، جزئیات عجیبی که طرفداران متوجه شده اند، زمانی است که این بازی را با بازی World of Warcraft مقایسه می کنید. در بازی های سبک MMO نقش آفرینی ، ویژگی جدید Warbands وارد شده است که باعث می‌شود صفحه انتخاب شخصیت مانند گروه کوچکی از قهرمانان به نظر برسد که در اطراف آتش کمپ استراحت می‌کنند. با وجود تم های رنگی روشن تر و سبک هنری، تقریباً از نسخه فعلی Diablo 4 که به زودی حذف می شود، منعکس شده است.

اگرچه این بزرگ‌ترین تغییری نیست که در پچ نسخه 2.0 و DLC Vessel of Hatred رخ می‌دهد، اما برخی از طرفداران را کمی ناراضی کرده و باعث شده تا احساس کنند که بازی کمی از اصالت خود فاصله گرفته و طعم اصلی خود را از دست داده است.

طبق گفته بیلزارد آپدیت Diablo 4 2.0 به همراه DLC Vessel of Hatred در روز سه شنبه 8 اکتبر عرضه خواهد شد.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی