logo.gamebato
برای یک Action RPG افسانه ای با نبردهای شدید روح مانند آماده شوید. بر مسدود کردن و جاخالی دادن مسلط شوید، جهان باز وسیع را
امتیاز:
3.9/5
برای یک Action RPG افسانه ای با نبردهای شدید روح مانند آماده شوید. بر مسدود کردن و جاخالی دادن مسلط شوید، جهان باز وسیع را با چالش های بی شمار

دانلود بازی Achilles: Legends Untold برای کامپیوتر | گیمباتو

در Achilles: Legends Untold، بازیکنان در نقش Achilles، یکی از قهرمانان اسطوره‌ای یونان، قرار می‌گیرند. داستان بازی به نبردها و چالش‌هایی می‌پردازد که او در طول جنگ تروآ و با خدایان و موجودات افسانه‌ای مورد نظر روبرو می‌شود. دو تا از قوی ترین خدایان یونان یعنی آرس و هادس یک جنگی را شروع می کنند و شما خود را در وسط این میدان نبرد پیدا می کنید. هدف اصلی بازی، یادگیری و استفاده از توانایی‌ها و سلاح‌های مختلف Achilles برای شکست دشمنان و سرپیچی کردن از خدایان می باشد.

Achilles Legends.Untold.banner2

نبردهای نزدیک و تیراندازی با کمان و دیگر سلاح‌ها از جمله ویژگی‌های اصلی گیم‌پلی هستند. بازیکنان باید تاکتیک‌هایی را برای مبارزه با دشمنان مختلف و موجودات افسانه‌ای به کار گیرند. بازیکنان می‌توانند در یک دنیای وسیع و باز از مناطق مختلف یونان باستان کاوش کنند و باید سعی کنند محاصره شهر تروا را بشکنند. محیط های بازی گسترده می باشد و شامل معابد، جنگل‌ها و میادین نبرد تاریخی است که به بازی عمق و تنوع می‌بخشد. بازیکنان می‌توانند توانایی‌ها و مهارت‌های Achilles را تقویت کنند و راه‌های مختلفی برای سفارشی‌سازی شخصیت خود در طول بازی در اختیار دارند در این بازی شخصیت شما درخت مهارت دارید. داستان بازی به نوشتارهای باستانی و اسطوره‌های یونانی اشاره دارد و پلیرها را در مکاشفه‌های مختلف تاریخی و اسطوره‌ای قرار می‌دهد. Achilles: Legends Untold با ترکیب گیم‌پلی اکشن، داستان‌های جذاب و دنیای غنی از اسطوره‌های یونانی، تجربه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای بازیکنان فراهم می‌آورد. این بازی یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , و شما گیمرهای عزیز را به سفری در تاریخ باستانی و افسانه‌ای دعوت می‌کند.

Achilles Legends.Untold.banner3

بازی کامپیوتری Achilles: Legends Untold یک بازی ساخته شده توسط استدیو بازی سازی Dark Point Games می باشد که خود این شرکت بازی سازی به همراه یک شرکت بازی سازی دیگر به اسم Galaktus به بازار عرضه کرد. تاریخ عرضه این بازی 2 نوامبر سال 2023 می باشد و برای پلتفرم های PlayStation 5, Xbox Series X and Series S و کامپیوتر عرضه شد. البته ناگفته نماند این بازی ابتدا در تاریخ 12 می سال 2023 به صورت Early Access در دسترس کاربران قرار گرفت. ژانرهای این بازی اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی , مبارزه ای , جهان باز می باشد. این بازی هم از منتقدان و هم از گیمرها نمره متوسطی دریافت کرده است و با وجود قیمت متوسط 22 دلاری نتوانست فروش خوبی داشته باشد. این بازی همانطور که دارای عیب هایی می باشد نقاط قوت زیادی نیز دارد و تجربه لذت بخش 20 ساعته دارد. شما دوستان عزیز می توانید در صورت تمایل این بازی را به صورت نیم بها از طریق لینک های موجود در پایگاه داده گیمباتو دانلود کرده و به راحتی هر چه تمام تر آن را نصب و اجرا بکنید , یک ماجراجویی حسابی با Achilles داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی