logo.gamebato
Surviving Mars یک بازی استراتژیک و شبیه سازی است که در آن مریخ به اقامت گاه دوم انسان تبدیل شده است. از نیازمندی های زندگی
امتیاز:
3.9/5
Surviving Mars یک بازی استراتژیک و شبیه سازی است که در آن مریخ به اقامت گاه دوم انسان تبدیل شده است. از نیازمندی های زندگی در این سیاره اکسیژن، آب

دانلود بازی Surviving Mars برای کامپیوتر

Surviving Mars یک بازی استراتژیک و شبیه سازی است که در آن مریخ به اقامت گاه دوم انسان تبدیل شده است، کاری که دشوار و پیچیده به نظر می رسد. از نیازمندی های زندگی در این سیاره اکسیژن، آب و سایر موارد برای بقای انسان است. قهرمانان ما به سیاره سرخ می روند و شما به عنوان رهبر باید تصمیم بگیرید چه مقدار غذا، سوخت و چه منابعی را برای مرحله اولیه با خود ببرند. حفظ بقای جمعیت، اساس این بازی شبیه سازی کامپیوتر است. این بازی در واقع بر مبنای یک افسانه تخیلی ساخته شده که در آن پلیر باید مریخ را به اقامتگاه دوم انسان تبدیل کند.

دانلود بازی Surviving Mars برای پی سی | گیمباتو

آرزویی که انسان ها همیشه آن را در سر می پرورانند و آن را در بازی های این چنینی عملی می کنند. که هرچند تخیل است اما می تواند برای انسان لذت بخش باشد. این بازی استراتژیک کامپیوتر در سال 2018 توسط استودیو Paradox Interactive ساخته شده است و در آغاز آن باید یک شرکت را برای همکاری و محلی را برای زندگی در مریخ انتخاب و یک ساختمان را بسازید. از ویژگی های این بازی می توان به قابلیت ساخت شهرک های متنوع، ساخت سازه های جالب و منحصر به فرد و امکان کاوش و جستجوی سیاره مریخ اشاره کرد. بازیکن باید با دقت این انتخاب ها را انجام دهد زیرا جان سایر خدمه و کل ایستگاه فضایی در خطر است.

دانلود بازی Surviving Mars برای پی سی | گیمباتو

اگر بازیکن وظایف بازی را انجام ندهد، همه چیز به طور ناگهانی متوقف می شود و شما مجبور خواهید شد که کل فرآیند را از اول شروع کنید. اگر بازیکن می خواهد بر موانع متعدد غلبه کند باید سایر اعضا را آموزش دهد، بر طوفان های شن غلبه کند و از طریق آژانس های فضایی مختلف حمایت مالی دریافت کند. چالش ها با پیشرفت بازی سخت تر می شوند. تست کردن مهارت های بقا تا حد امکان یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی این است. اگر شما هم دوست دارید لذت سفر به مریخ را تجربه کنید همین حالا بازی surviving mars را از گیمباتو دانلود و اوج هیجان و ماجراجویی را تجربه کنید.

دانلود بازی Surviving Mars برای پی سی | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی