logo.gamebato

جزئیات بازی Space Marine 2 Crossplay اعلام شد

جزئیات بازی Space Marine 2 Crossplay اعلام شد

جزئیات مربوط به کراس پلی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 یک هفته قبل از عرضه بازی اعلام شده است. Developer Saber Interactive آپدیت آگوست انجمن خود را در روز پنجشنبه منتشر کرد و همراه با آن همه چیزهایی که باید در مورد نحوه عملکرد crossplay در Space Marine 2 بدانید ارائه شد. از روز راه اندازی، Space Marine 2 از همکاری بین پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S، استیم و فروشگاه اپیک گیمز (EGS) پشتیبانی خواهد کرد. توسعه دهندگان می گویند: “شما می توانید حالت های Campaign و PvE را بدون هیچ محدودیتی بازی کنید.”

جزئیات بازی Space Marine 2 Crossplay اعلام شد

وقتی صحبت از حالت PvP Eternal War به میان می‌ آید، Saber Interactive می‌ گوید که همه چیز باید برای اهداف عادلانه و متعادل تقسیم شود. آنها گفتند: crossplay بین بازیکنان کامپیوتر شخصی در یک بستر (Steam و EGS) و بازیکنان کنسول در دیگری (PlayStation 5 و Xbox Series X|S) تقسیم خواهد شد. در نهایت، بازیکنان این توانایی را خواهند داشت که در صورتی که فقط بخواهند با افرادی که در یک پلتفرم هستند بازی کنند، به طور کامل crossplay را غیرفعال کنند.

جزئیات بازی Space Marine 2 Crossplay اعلام شد

این بازی ویدئویی در سبک بازی تیراندازی سوم شخص هک-ان-اسلش است و تجربه‌ ای متشکل از چند گیم مود مختلف است و تلاش زیادی دارد تا حس و حال تجربه‌ ای در جهان Warhammer را به درستی ارائه دهد. در این بازی بازیکن با استفاده از ترکیبی از نبردهای غوغا و برد از دیدگاه سوم شخص، با دشمنان درگیر می شود. گیمر کنترل Titus، ستوان بخش Ultramarines و قهرمان بازگشت از بازی اول را بر عهده دارد. تیتوس در طول کمپین توسط تفنگداران فضایی Chairon و Gadriel همراهی می‌ شود که می‌ توانند توسط بازیکنان دیگر در حالت چند نفره مشترک بازی یا هوش مصنوعی (AI) در حالت تک نفره کنترل شوند. Warhammer 40,000: Space Marine 2 در 6 سپتامبر منتشر می شود. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی