logo.gamebato
بشریت نابود شده است – و این به گوری بستگی دارد، همراه با هاوربرد هوشیار مرگبار اما عاقلانه، F.R.A.N.K، و همراه هوش مصنوعی CH1-P، ارتش
امتیاز:
3.9/5
بشریت نابود شده است – و این به گوری بستگی دارد، همراه با هاوربرد هوشیار مرگبار اما عاقلانه، F.R.A.N.K، و همراه هوش مصنوعی CH1-P، ارتش شرور شایان ستایش را تکه

Gori Cuddly.Carnage.banner1

بازی Gori: Cuddly Carnage در یک جهانی روایت می شود که در آن انسان ها به طور کامل از بین رفته اند و منقرض شده اند و اداره جهان به دست اسباب بازی های ترسناک افتاده است. شما در این بازی کنترل یک موجود دوست‌داشتنی و غیرمعمول به نام Gori را بر عهده دارید. در این بازی شما کنترل یک گربه دوست داشتنی به اسم Gori را بر عهده می گیرید. در حین بازی، Gori با استفاده از سلاح‌ها و مهارت‌های ویژه‌اش، باید بر دشمنان غلبه کند و محیط‌های مختلف را بکاود.

Gori Cuddly.Carnage.banner2

در بازی Gori: Cuddly Carnage شما محیط های زیادی را تجربه می کنید , محیط‌هایی با ساختمان‌های زنده و پر از دشمنان. جنگل‌ها و زیستگاه‌های طبیعی فضایی با عنصرهای طبیعی و خطرناک و در آخر شاید بهترین آن ها محیط‌های فانتزی و غیر واقعی باشد که با ارائه جهان‌هایی با طراحی هنری منحصر به فرد و مملو از چالش‌های مختلف شما را به وجد می آورند. بازی Gori: Cuddly Carnage یک بازی در ژانر آینده برای کامپیوتر می باشد , Gori، دارای توانایی‌های ویژه‌ای است که به او در نبردها و اکتشاف کمک می‌کند. Gori از سلاح‌های مختلفی استفاده می‌کند که می‌تواند به روش‌های متنوعی به دشمنان آسیب برساند. Gori ممکن است مهارت‌های خاصی را در طول بازی به دست آورد که او را در مواجهه با چالش‌های سخت توانمندتر می‌کند. بازی Gori: Cuddly Carnage با استفاده از این عناصر، تجربه‌ای سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

Gori Cuddly.Carnage.banner3

بازی کامپیوتری Gori: Cuddly Carnage توسط شرکت بازی سازی Angry Demon Studio توسعه یافته است و مراحل ساخت این بازی بر عهده این استدیو بوده است. این بازی توسط 2 کمپانی دیگر به اسم های Wired Productions, CouchPlay Interactive در تاریخ 29 آگوست سال 2024 به بازار عرضه شد. این بازی به صورت گسترده برای PS4 , PS5 , Xbox S , Nintendo Switch و کامپیوتر عرضه شد تا همه گیمرها بتوانند این بازی را تجربه کنند. نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است , خوب رو به بالا می باشد و گیمرهای سایت استیم نیز از این بازی استقبال گرمی کرده اند. یکی از سبک های اصلی این بازی Hack and Slash می باشد و دیگر ژانرهای این بازی اکشن , مبارزه ای , آینده , ترسناک , پلتفرمر , ماجراجویی , سوم شخص می باشد. نسخه اولیه این بازی را شما می توانید از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و به راحتی آن را استخراج و نصب بکنید , و در این بازی سقوط کرده به دست اسباب بازی ها به دنبال راه نجات باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی