logo.gamebato
جاده های کوهستانی، بزرگراه ها و خیابان های شهر را تسخیر کنید. ماشین رویایی خود را با تنظیم دقیق بسازید که پتانسیل “فناوری CarX” ©
امتیاز:
3.9/5
جاده های کوهستانی، بزرگراه ها و خیابان های شهر را تسخیر کنید. ماشین رویایی خود را با تنظیم دقیق بسازید که پتانسیل “فناوری CarX” © فیزیک را آزاد می کند.

CarX.Street.banner1

در CarX Street، بازیکنان ملموس‌ترین تجربهٔ رانندگی را با یک دنیای آزاد و پویا تجربه می‌کنند. بازیکنان می‌توانند ماشین‌های خود را سفارشی‌سازی کنند، از مکانیسم‌های متمایز رانندگی بهره ببرند و در مسابقات مختلف شرکت کنند. وجود انواع مختلف چالش‌ها و مأموریت‌ها باعث می‌شود که همیشه چیزی جدید برای کشف و انجام وجود داشته باشد. با ترکیب این عناصر، CarX Street یک تجربهٔ کامل از رانندگی و مسابقه فراهم می‌کند که طرفداران رانندگی و مسابقات خودرویی را به چالش می‌کشد و ساعت‌ها سرگرمی را ارائه می‌دهد.

CarX.Street.banner2

بازی CarX Street دارای یک نقشه وسیع و باز است که شامل خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، جاده‌های کوهستانی و مناطق شهری می‌باشد. CarX Street دارای یک نقشه وسیع و باز است که شامل خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، جاده‌های کوهستانی و مناطق شهری می‌باشد. سفارشی‌سازی ماشین: بازیکنان می‌توانند ماشین‌های خود را با استفاده از انواع مختلف قطعات و تغییرات، از جمله موتور، ترمزها، سیستم تعلیق، رنگ و تزئینات داخلی، سفارشی‌سازی کنند. بازی CarX Street یک بازی در ژانر ورزشی برای کامپیوتر می باشد , این بازی شامل مسابقات مختلفی از جمله مسابقات خیابانی، چالش‌های Drift و زمان‌سنجی است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های خود را آزمایش کنند.

CarX.Street.banner3

بازی کامپیوتری CarX Street ابتدا یک بازی برای گوشی های اندروید بود اما به خاطر نقدهای مثبت و داشتن طرفداران زیاد باعث شد یک شرکت بازی سازی به اسم CarX Technologies یک نسخه از این بازی برای کامپیوتر بسازد و خودش این بازی را در تاریخ 29 آگوست سال 2024 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی شبیه سازی , مسابقه , ورزشی , جهان باز , آرکید , اول شخص , سوم شخص می باشد. این بازی با وجود قیمت متوسط 17 دلاری زیاد نتوانسته در دل کاربران جا خوش کند و در وضعیت ((Mixed)) قرار گرفته است. این بازی یکی از بهترین گزینه های در سبک ماشین بازی می باشد و شما هم در صورت تمایل می توانید این بازی از سرورهای پرسرعت سایت گیمباتو به صورت نیم بها دانلود کرده و به راحتی آن را نصب و اجرا بکنید و ماشین مورد علاقه خود را بسازید و آن را اسپرت کنید.

3 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی CarX Street برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-67569-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs16/CarX.Street/CarX.Street.Official.Gameplay.Trailer.mp4' ></span>»

  1. با سلام چه اتفاقی برای صفحات دیگه افتاد؟! من این سایت رو برای داشتن آرشیو همه بازی ها بسیار دوست داشتم…

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر
      ارشیو کامله دوست عزیز در قسمت خانه بیاید اونجا همه بازی ها رو زده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی