logo.gamebato
مبارزات وحشیانه و خونین Outriders ترکیبی از بازی تیراندازی دیوانه کننده، قدرت های خشونت آمیز و سیستم های RPG عمیق برای ایجاد یک ژانر ترکیبی
امتیاز:
3.9/5
مبارزات وحشیانه و خونین Outriders ترکیبی از بازی تیراندازی دیوانه کننده، قدرت های خشونت آمیز و سیستم های RPG عمیق برای ایجاد یک ژانر ترکیبی واقعی است.

OUTRIDERS.WORLDSLAYER.banner1

در OUTRIDERS، داستان حول محور «Outriders» می‌چرخد، گروهی از سربازان که از زمین به سیاره اگان فرستاده شده‌اند تا از بشر و جمعیت باقی‌مانده دفاع کنند. با این حال، آنها با موجوداتی وحشتناک و قدرت‌های فراطبیعی که از یک رویداد مرموز به نام «Anomaly» ناشی شده‌اند، مواجه می‌شوند.بازیکنان می‌توانند از بین چهار کلاس مختلف (Trickster، Pyromancer، Devastator و Technomancer) یکی را انتخاب کنند و با استفاده از مهارت‌های ویژه هر کلاس به نبرد با دشمنان و موجودات مختلف بپردازند, پس شخصیت خود بسازید و به این هرج و مرج پایان دهید.

OUTRIDERS.WORLDSLAYER.banner2

در بازی OUTRIDERS WORLDSLAYER با انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی، سطح خود را بالا ببرید و نقاط قوت شخصیت خود را ارتقاء دهید. قوانین و شرایط مختلف داستان را دنبال کنید تا تجربه‌ بهتری از بازی به دست آورید. سیاره (Elysium) شامل مناظری زیبا و خطرناک است. با جنگل‌ها، کوه‌ها و مناطق خشک، این جهان زیبا همواره حوادثی را به همراه دارد. یکی از قسمت های جذاب این بازی همراهی با دیگر OUTRIDERS می باشد , بازی با دیگران می‌تواند تجربه‌ای بسیار غنی و جذاب ارائه دهد. همکاری با دوستان یا بازیکنان دیگر به شما کمک می‌کند تا چالش‌های بزرگ را به خوبی پشت سر بگذارید.بازی OUTRIDERS WORLDSLAYER یک بازی در ژانر نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد , که با طراحی‌های خیره‌کننده، گیم‌پلی جذاب و داستانی عمیق، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و عاشقانه از نبرد در یک دنیای بیگانه و خطرناک ارائه می‌دهد.

OUTRIDERS.WORLDSLAYER.banner3

بازی کامپیوتری OUTRIDERS توسط شرکت بازی سازی People Can Fly ساخته شده و یک شرکت بازی سازی دیگر به اسم Square Enix که حداقل یکبار به گوش همه گیمرها خورده است این بازی را به بازار عرضه کرد. این استدیو در کارنامه اش بازی FORSPOKEN را نیز دارد. تاریخ عرضه این بازی 1 آپریل سال 2021 برای PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Xbox Series X and Series S عرضه کرد. سازندگان این بازی در سال 2022 یک بسته الحاقی به اسم WORLDSLAYER دریافت کرد که 6 تا 7 ساعت به مدت زمان گیم پلی بازی اضافه کرد اما کاربران و منتقدان از این بسته الحاقی دل خوشی ندارند و تا جایی که تونستند از خجالتش در آمدند. شما دوستان عزیز اگر به دنبال یک بازی در سبک اکشن هستید جای درستی تشریف آوردید و می توانید همین الان این بازی به همراه آخرین بسته الحاقی اش از سرورهای پرسرعت سایت گیمباتو به صورت نیم بها دانلود کنید و با توجه به توضیحات که در قسمت راهنمایی نصب نوشته شده است آن را اجرا کنید و تبدیل به OUTRIDERS واقعی شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی