6 بازی مشابه Skyrim که نباید از دست بدهید

6 بازی مشابه Skyrim که نباید از دست بدهید

طرفدار پرسه زدن در یک جهان باز گسترده یا یک بازی تاریخی به سبک قرون وسطایی هستید؟ آیا دوست دارید با اژدها، جادوگران، الف ها و … مبارزه کنید؟ Skyrim که در طول دهه گذشته چندین بار منتشر و بازسازی شده است، تجربه ای را به گیمرها می دهد که شبیه به هیچ چیز دیگری نیست. اما طرفداران این بازی محبوب و سراسر هیجان چه بازی های دیگری شبیه به آن را می توانند انجام دهند؟ در اینجا شش بازی برتر مانند Skyrim آورده شده است.

هیچ چیز بهتر از سرنگونی یک هیولای غول پیکر با شمشیر فولادی افسانه ای نیست. این احساس، وقتی تیر کمان شما هر دشمنی را که در مسیر شما قرار دارد بیرون می‌ کشد، رهایی بخش است. Skyrim یک RPG کامل در سبک قرون وسطایی برای گیمرها است، اما برخی به دنبال فراتر رفتن از Elder Scrolls V هستند. در اینجا برترین بازی هایی که مشابه Skyrim هستند را مشاهده می کنید. بنابراین با گیمباتو همراه باشید.

6. Dark Souls III

Dark Souls III

برای یک ماجراجویی قرون وسطایی که نه تنها چالش برانگیز بلکه فوق العاده تاریک است, آماده هستید؟ خوشبختانه بازی Dark Souls III به بازیکنان این امکان را می دهد. این نقش‌آفرینی عظیم، بازیکنان را در مقابل هیولاهای مختلف و بیشتر در یک دنیای تاریک فانتزی از گذشته قرار می‌ دهد. Dark Souls III یک عنوان RPG عالی است که اگر عاشق Skyrim هستید می توانید آن را بازی کنید.

Dark Souls III یک بازی اکشن نقش آفرینی محصول سال ۲۰۱۶ است که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و ویندوز منتشر شده است. سومین و آخرین ورود در سری Dark Souls، این بازی یک شخصیت را دنبال می‌ کند که در تلاشی برای جلوگیری از پایان جهان است. این بازی به صورت سوم شخص بازی می‌ شود و بازیکنان به سلاح‌ ها، زره‌ ها، جادو و مواد مصرفی مختلفی دسترسی دارند که می‌ توانند از آنها برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند.

5. Dragon-Age: Inquisition

Dragon-Age: Inquisition

بازی نقش آفرینی Dragon-Age که در سال 2014 منتشر شد، به سرعت در میان طرفداران این سبک از بازی ها محبوب شد. این بازی یک بازی RPG است که به شما امکان می دهد به عنوان سه نوع شخصیت مختلف بازی کنید: جادوگر، سرکش و جنگجو. بازی شخصیت اصلی را وارد قلمروی می‌ کند که در آن اژدها از طریق یک اشک مرموز در آسمان رها می‌ شوند و او را مجبور می‌ کنند تا Breach را ببندد. Dragon-Age: Inquisition برای طرفداران Skyrim، مخصوصاً با جنبه «اژدهای مبارز» مناسب است.

Dragon Age: Inquisition یک بازی ویدئویی اکشن نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۴ توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. سومین بازی بزرگ در فرنچایز عصر اژدها، تفتیش عقاید، دنباله‌ای برای Dragon Age II (2011) است.

4. Middle-Earth: Shadow of Mordor

Middle-Earth: Shadow of Mordor

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor که در همان دنیای ارباب حلقه ها ساخته شده است، یکی دیگر از ماجراجویی های حماسی قرون وسطایی است که شخصیت شما را در مقابل اورک ها قرار می دهد که موردور را تسخیر کرده اند. این بازی همچنین دارای یک سیستم سلسله مراتبی منحصر به‌ فرد است که در آن هر بار که می‌ میرید، ارک‌ هایی که شما را می‌ کشند یک سطح بالا می‌ روند. بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor نه تنها چالش برانگیز است، بلکه یک بازی عالی برای علاقه مندان به اسکایریم است.

Middle-earth: Shadow of Mordor یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Monolith Productions توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. بازیکن کنترل Talion، یک رنجر گوندوریایی را که با خشم الف لرد سلبریمبور پیوند خورده است، در حالی که این دو قصد دارند انتقام مرگ عزیزانشان را بگیرند، کنترل می کند.

3. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

The Legend of Zelda

اگر از طرفداران پر و پا قرص بازی‌ فانتزی حماسی هستید، بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای شما مناسب است. این بازی در سال 2017 با بررسی های تقریباً عالی در سراسر جهان برنده بازی سال شد. Breath of the Wild یک بازی عالی برای طرفداران بازی های فانتزی و قرون وسطایی است، به همین دلیل در لیست بازی های ما مانند Skyrim قرار گرفته است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۷ توسط نینتندو برای Nintendo Switch و Wii U منتشر شده است. برای نجات شاهزاده زلدا و جلوگیری از بلای گانون از نابود کردن جهان. بازیکنان در حالی که آیتم‌ ها را جمع‌ آوری می‌ کنند و اهدافی مانند پازل یا ماموریت‌ های جانبی را تکمیل می‌ کنند، دنیای باز Hyrule را کشف می‌ کنند.

2. Elden Ring

Elden Ring

الدن رینگ، برنده بازی سال 2022، قبلاً جایگاه خود را در تاریخ به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی تمام دوران تأیید کرده است. با داستانی نوشته جورج آر آر مارتین (نویسنده بازی تاج و تخت) و هیدتاکا میازاکی (نویسنده دارک سولز)، این فانتزی حماسی برای دوستداران Skyrim کاملاً مناسب است. بازی Elden Ring فوق‌ العاده طولانی است، با یک جهان باز عظیم که به گیمرها بیش از آنچه می‌ توانستند بخواهند، می‌ دهد. Elden Ring هر روز گیمرها را غافلگیر می کند و برای کسانی که عاشق کاوش در دنیای Skyrim هستند انتخاب بسیار مناسبی است.

1. The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

در رتبه اول لیست شش بازی برتر ما مانند Skyrim قرار دارد. The Witcher 3 که در سال 2015 منتشر شد، توسط تیمی متشکل از 240 نفر ساخته شد که با نام CD Projekt Red شناخته می‌ شوند. برای هر کسی که توسعه بازی را درک می کند، این تعداد افرادی که روی عنوان کار می کنند بسیار کم است. جالب است بدانید بازی The Witcher 3: Wild Hunt حتی برنده بازی سال شد. The Witcher 3 یکی دیگر از بازی‌های RPG بزرگ جهان باز است که در آن گیمرها در نقش Geralt بدنام ریویا بازی می‌ کنند و با هیولاهای قرون وسطی مبارزه می‌ کنند. اگر Skyrim را دوست داشتید، مطمئناً عاشق The Witcher 3: Wild Hunt می شوید.

The Witcher 3: Wild Hunt یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۵ توسط CD Projekt توسعه و منتشر شده است. این دنباله بازی 2011 The Witcher 2: Assassins of Kings و سومین بازی از سری بازی های ویدیویی The Witcher است که در یک جهان باز با دید سوم شخص بازی می شود. این بازی‌ ها از سری رمان‌ های فانتزی ویچر نوشته آندری ساپکوفسکی پیروی می‌ کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی