logo.gamebato
BEAUTIFUL DESOLATION یک بازی ماجراجویی ایزومتریک، نقطه و کلیک است که در آینده ای پسا آخرالزمانی قرار دارد. یک منظره بی‌صحنه را کاوش کنید، معماها
امتیاز:
3.9/5
BEAUTIFUL DESOLATION یک بازی ماجراجویی ایزومتریک، نقطه و کلیک است که در آینده ای پسا آخرالزمانی قرار دارد. یک منظره بی‌صحنه را کاوش کنید، معماها را حل کنید، با دوستان

دانلود بازی BEAUTIFUL DESOLATION برای کامپیوتر | گیمباتو

داستان بازی BEAUTIFUL DESOLATION در جنوب آفریقا  رخ می دهد جایی که دو برادر از هم جدا شده اند و باید در این دنیای پسا-آخرالزمانی هم دیگر را پیدا کنند. اسم این دو برادر دان و مارک می باشد. شما در این بازی باید از توانایی های خود استفاده کنید. پس از یک سفر عجیب و غریب به سوی یک دنیا پر از تکنولوژی پیشرفته و موجودات عجیب، پاتریک با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود. این دنیا تحت تأثیر یک تکنولوژی مرموز قرار گرفته و بازیکن باید به کشف معماها و حل مشکلات مختلف بپردازد.

BEAUTIFUL.DESOLATION.banner2

محیط‌های به کار رفته در این بازی با این که 2 بعدی هستند اما بیش از حد زیبا و همراه با جزئیات زیاد هستند. گیم‌پلی این بازی شامل معماها، جستجوها و تعاملات با شخصیت‌های مختلف است. بازیکنان باید انتخاب‌هایی انجام دهند که بر داستان و پایان بازی تأثیر می‌گذارد. این بازی یک بازی در ژانر ماجراجویی برای کامپیوتر می باشد , شخصیت شما می‌تواند به کاوش در محیط‌های مختلف بپردازد و مناطق مختلف را بررسی کند. این کاوش به او امکان می‌دهد منابع را پیدا کند و با شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) تعامل داشته باشد. هم چنین شخصیت شما می‌تواند اشیاء مختلفی را جمع‌آوری کند که ممکن است در حل معماها یا پیشرفت در داستان به او کمک کند. در طول بازی، پاتریک ممکن است با تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مواجه شود که به او در حل معماها و پیشرفت در داستان کمک می‌کند.

BEAUTIFUL.DESOLATION.banner3

بازی کامپیوتری BEAUTIFUL DESOLATION یک بازی مستقل می باشد که توسط استدیو بازی سازی THE BROTHERHOOD ساخته شده و خودش این بازی در تاریخ 26 فوریه سال 2020 به بازار عرضه کرده است.  کمپانی بازی سازی THE BROTHERHOOD این بازی را برای Nintendo Switch, PlayStation 4, Microsoft Windows عرضه کرده است و برای کنسول های Xbox منتشر نشد. این بازی از منتقدان نمره ی خوبی دریافت کرده است و یک بازی AAA به حساب می آید. سبک اصلی این بازی Point & Click می باشد و دیگر ژانرهای این بازی ماجراجویی , تخیلی , پازل , رازآلود می باشد. شما هم در صورت تمایل می توانید آخرین ورژن این بازی را را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و آن را به راحتی نصب و اجرا بکنید , و یک کاری کنید که این 2 برادر بار دیگر هم رو ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی