logo.gamebato
خلبان یک Gravcycle به شدت مسلح در Disintegration، یک تیراندازی اول شخص علمی تخیلی جدید که شبیه به هیچ چیز دیگری نیست. هنگام جنگیدن از
امتیاز:
3.9/5
خلبان یک Gravcycle به شدت مسلح در Disintegration، یک تیراندازی اول شخص علمی تخیلی جدید که شبیه به هیچ چیز دیگری نیست. هنگام جنگیدن از طریق یک کمپین تک نفره

Disintegration.banner1

داستان بازی Disintegration در یک آینده نزدیک اتفاق می‌افتد، جایی که به دلیل مشکلات زیست‌محیطی و اجتماعی، بشریت به سمت ترکیب کردن خود با ربات ها (integration) پیش رفته است. این فرآیند شامل انتقال ذهن انسان به یک ربات است که باعث می‌شود افراد از جسم انسانی خود جدا شده و به موجوداتی ماشینی تبدیل شوند. اما این فرآیند، مشکلات و عواقب جدی را نیز به همراه داشته و منجر به ظهور گروه‌های مقاومتی می‌شود. شما در نقش “راپا” (Raft) بازی می‌کنید، یک اسکیفدار و رهبر یک گروه مقاومتی به نام (freedom fighters) که در تلاش برای مقابله با این فرآیند و نجات بشریت است.

Disintegration.banner2

بازی Disintegration شما رو درگیر یک جنگ تمام عیار و همه جانبه می کند , جایی که باید از همه چیز خود استفاده بکنید. شما می توانید به سربازهای زیر دست خود دستور بدید که به کجا و با چی بهش حمله کنند. خلاصه بخوام بگم شما می توانید از استراتژی‌های مختلفی برای پیشبرد اهداف خود در میدان جنگ پیاده‌سازی کنید. شخصیت شما هم در میدان نبرد دستش باز است و می توانید از ربات های پرنده و یا اسلحه های سنگین استفاده بکنید.محیط های این بازی شامل  شهرهای نابود شده , مناطق صنعتی , زیستگاه‌های طبیعی , پایه‌های فضایی و در آخر محیط‌های آینده‌نگر در مجموع ، Disintegration با انتخاب این محیط‌ها و ترکیب آن‌ها با داستان و گیم‌پلی خود، تجربه‌ای جذاب و غنی را برای بازیکنان فراهم می‌آورد. این محیط‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در دنیای علمی-تخیلی بازی گام بگذارند و در حال و هوای خاص آن غوطه‌ور شوند.

Disintegration.banner3

بازی کامپیوتری Disintegration که به فارسی معنی آن از هم پاشیدگی می شود , یک بازی ساخته شده توسط V1 Interactive ساخته شده و توسط یک استدیو بازی سازی دیگر به اسم Private Division به بازار عرضه شده است. این بازی یک بازی در ژانر تخیلی برای کامپیوتر می باشد , و در تاریخ 15 ژوئن سال 2020 برای PS4 , XBOX One و کامپیوتر عرضه شد. ژانرهای این بازی تیراندازی , تخیلی , آینده , مبارزه ای , اکشن , جنگی , اول شخص می باشد. این بازی نتوانست از پتانسیل های خود به صورت کامل استفاده بکند و برای همین نقد های زیادی به داستان پردازی این بازی وارد شد و از این بازی به عنوان یکی از شکست های بزرگ سال 2020 یاد می شود , اما ناگفته نماند نبردهای هیجان انگیز این بازی باعث شد گیمرهای یک شانسی به این بازی بدهند و آن را تجربه کنند. شما هم اگر می خواهید طعم نبردهای تمام عیار را بچشید , می توانید از طریق لینک های مستقیم این بازی را به صورت نیم بها دانلود و اجرا کرده و رهبریت گروه مقاومت در دست بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی